۰
plusresetminus
تعدادی زیادی از خانواده‌ها و دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم درخواست داشتند که امتحانات این دو پایه به شکل حضوری برگزار نشود اما ستاد ملی مبارزه با کرونا به برگزاری حضوری این امتحانات رأی داد.
گلایه‌های دانش‌آموزان و خانواده‌ها به جایی نرسید/ ستاد کرونا به برگزاری حضوری برخی امتحانات رأی داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ با اوج گرفتن دوباره کرونا در پایان تعطیلات نوروزی، نگرانی از بابت برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان، دغدغه این روزهای خانواده‌های دارای فرزند پایه نهم و دوازدهم بود؛ نگرانی که باعث شد گلایه‌های خود را از هر طریقی که ممکن بود به گوش مسؤولان برسانند.

اما وزارت آموزش و پرورش عنوان می‌کند که چون امتحانات به آینده و سرنوشت بچه‌ها گره خورده است جز با برگزاری حضوری آن، شکل دیگری امکان‌پذیر نیست و برای رعایت عدالت تنها راه همان امتحان حضوری البته با پیش‌بینی‌های لازم در زمینه پروتکل‌های بهداشتی است.

در سامانه فارس من خبرگزاری فارس نیز صدها پویش با بیش از 100 هزار امضا توسط دانش‌آموزان ایجاد شده است و خواستار برگزاری امتحانات مجازی هستند به عنوان مثال در پویش «لغو امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم» تعداد 84 هزار و 300 دانش‌آموز خواستار لغو امتحانات حضوری شدند.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، آب پاکی را روی دست خانواده‌ها و دانش‌آموزان ریخت و گفت: آزمون پایه نهم ۲۷ اردیبهشت تا تا ۲۴ خرداد به صورت حضوری برگزاری می‌شود همچنین آزمون پایه دوازدهم نیز به صورت حضوری از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون‌های سنجش ملی پایه ششم هم ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: آزمون سمپاد ۲۰ و ۲۱ خرداد برگزار می‌شود و آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و مرحله بعدی آن ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۳:۲۵

8 May 2021