۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۷۴۵۳
سرپرست پليس آگاهي چهارمحال و بختیار خیر داد

دستگيري سارق با 8 فقره سرقت و کشف 2 میلیارد ریال اموال مسروقه در شهركرد

سرپرست پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری از دستگیری يك سارق کابل برق و یک مالخر و کشف هشت فقره سرقت خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 2 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.
دستگيري سارق با 8 فقره سرقت و کشف 2 میلیارد ریال اموال مسروقه در شهركرد
سرهنگ جعفر نفر سرپرست پليس آگاهي چهارمحال و بختیار در گفت وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از معابر سطح شهرستان شهركرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی پرونده و احتمال اینکه سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

سرپرست پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی يك سارق و یک مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی كابل و سيم برق کشف شد.

نفر با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان بيش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

وی ادامه داد: سارق و مالخر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و پس از سير مراحل قضايي با صدور قرار وثيقه مناسب روانه زندان شدند.

نفر در پایان با بیان اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع دارد، از مردم خواست: درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۶:۳۴

8 May 2021