۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۷۴۵۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور گسترده‌تر پای صندوق‌های رای ضامن استحکام پایه‌های نظام است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور هرچه گسترده‌تر مردم پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند و پیوند اجتماعی و نقش مردم را در سرنوشت خود بیشتر نشان می‌دهد.
حضور گسترده‌تر پای صندوق‌های رای ضامن استحکام پایه‌های نظام است
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در پیام جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه مسئله قدس، مسئله اسلام است، اظهار کرد: نباید اجازه داد مسجدالاقصی در اختیار دشمنان باشد، این مکان مقدس باید در اختیار اولیاء الهی و دوستان پروردگار قرار گیرد، به همین دلیل است که امروز مسئله قدس نماد حق و غاصبان قدس نماد باطل هستند، حق و باطل نمی‌توانند با هم یک جا جمع شوند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه صهیونیست‌ها نماد استکبار هستند، یادآور شد: مومن نمی‌تواند در برابر مستکبر کوتاه بیاید، باید با او بجنگد و این وظیفه دینی هر مومن است، مستکبر در هر کجا باشد دشمن خدا است.

وی با بیان اینکه آزادسازی قدس در حقیقت به معنای نابودی استکبار است، گفت: اگر مسلمانان موفق شوند که البته به زودی پیروز خواهند شد، در واقع پایه‌های استکبار را نابود کرده‌اند بنابراین نباید به مسئله قدس ساده نگاه کرد.

نکونام خاطرنشان کرد: مسئله دیگر اصل فلسطین است، فلسطینیان به عنوان یک کشور اسلامی مطرح هستند، این مسلمانان باید یاری و تقویت شوند، این‌ها آواره شدند و هر انسان دارای وجدان این مطلب را متوجه می‌شود، پس مسئله فلسطین انسانی و جهانی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حضور هرچه گسترده‌تر مردم پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند و پیوند اجتماعی و نقش مردم را در سرنوشت خود بیشتر نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: تبعا مدیرانی که نظام را اداره می کنند، باید قوی باشند، مسئولان زمانی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند که از پشتوانه قوی مردمی برخوردار باشند، درست است که نسبت به مسئولان انتقادهایی وجود دارد اما آنان نیازمند حمایت مردمی هستند.

نکونام تاکید کرد: بنابراین مسئولان باید به‌ نحوی عمل کنند که مردم را همیشه در صحنه نگه دارند تا نسبت به آنان دلسردی ایجاد نشود، نباید اقدامات خود را به ماه‌های پایانی دولت موکول کرده و با عجله و شتاب انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مسئله تحریم پرداخت و تصریح کرد: تحریم باید برداشته یا بی‌خاصیت می‌شد، این امور باید طی هشت سال و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام می‌گرفت، اما متاسفانه انجام نشد، متوسل شدن به دشمن در واپسین لحظات برای حذف تحریم‌ها کاری شتاب‌زده است و ممکن است باعث شود که از برخی از ارزش‌ها دست برداشته و امتیازی داده شود.

وی گفت: نگاه مردم به انتخابات تکلیف‌محور است و آن‌ها به نظام اسلامی رای می‌دهند، نگاه دیگر رای مردم برای برون‌رفت از مشکلات است، مردم باید مسئولان را انتخاب کنند تا آنان از مشکلات بکاهند و کشور را به اوج برسانند.

نکونام اضافه کرد: رای مردم برای اصلاح جهت‌گیری‌ها است، آنان انتظار دارند که افراد منتخب جهت‌گیری درست و در جهت اقتدار کشور داشته باشند، کسانی که دیپلماسی را برتر می‌دانند میدان را تضعیف می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد به عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: این عید بازگشت به فطرت و اصالت است، پس از گذشت یک ماه و آغاز ماه شوال باید تصور کرد که در حال آغاز روز اول زندگی هستیم و همچنان در مسیر توحیدی حرکت کرد.

وی عنوان کرد: فضا مجازی مسموم و در اختیار دشمن است و باید آن را کنترل کرد، باید مسئولان در این خصوص برنامه‌ریزی کنند و یکی از راه‌های کنترل، تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۰۷:۳۱

7 May 2021