۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروزاز صهیونیست‌ها تنها یک پیکر بی‌جان، عربده‌کشی و قدرت توخالی به جا مانده ، پرچم مقاومت امروز مقتدرانه بلند بوده و موشک‌های مقاومت لرزه بر اندام صهیونسیت انداخته است.
امروز از صهیونیست تنها یک پیکر بی جان به جا مانده است/ طولی نمی کشد فلسطینیان به خانه خود برگردانده شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامی داشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس را بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشته است روز قدس حیات بخش اسلام و تحول بخش این عصر است.

وی با اشاره به اینکه امروز قدس به‌‎عنوان نماد حق و اسرائیل به‌عنوان نماد باطل مطرح است تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تیزبینی، هوشیاری، آینده‌نگری و حقیقت‌گرایی خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در پی منویات الهی و افکار نورانی‌شان، به‌نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کرده اند.

نکونام با بیان اینکه امروز باید براساس نظر امام خمینی (ره)، قرآن و اسلام با هر آنچه باطل است مبارزه کرد بیان داشت: پرچم حق همواره برافراشته و پرچم باطل به سمت و سوی سرنگونی است و امام رحل این راه را تبیین کردند و پیش روی ما قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز پرچمی که به‌نام استکبار جهانی در آمریکا و اسرائیل بلند شده باطل و ظالم‌پرور است گفت: استکبار جهانی امروز برای محو انسانیت و زیرپاگذاشتن عدالت در دنیا می‌کوشد اما امام راحل در بیش از 40 سال قبل راه مبارزه با صهیونیست را به‌خوبی روشن و پرچم مباقابله با استکبار را بلند کردند.

نکونام  یادآور شد: هر مسلمانی که می‌خواهد با باطل بجنگد و پرچم صهیونیست را به زیر بکشد تا قدس آزاد شود باید در صحنه بماند و مبارزه کند.

وی  با تاکید بر اینکه امروز از صهیونیست‌ها تنها یک پیکر بی‌جان، عربده‌کشی و قدرت توخالی مانده عنوان کرد:  پرچم مقاومت امروز مقتدرانه بلند بوده و موشک‌های مقاومت لرزه بر اندام صهیونسیت انداخته است.

نکونام با اشاره به اینکه این قدرت مقاومت نتیجه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است گفت: طولی نمی‌کشد اسرائیل نابود،‌ قدس آزاد و فلسطینیان به خانه خود برگردانده شوند.

وی با اشاره به برگزار نشدن مراسم گرامی‌داشت روز جهانی قدس به‌صورت حضوری به‌علت شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یادآور شد: درست است امروز مردم نتوانستند حضوری به خیابان‌ها بیایند و مشت‌های گره کرده خود را به جهانیان نشان دهند اما دل‌ها به‌هم پیوسته و امید در دل مقاومت، حزب‌الله و گروه‌های جهادی فلسطین زنده است.

نکونام  در پایان با اشاره به اینکه مقاومت، حزب‌الله و گروه‌های جهادی فلسطین با امید می‌جنگند و این راه ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرچم فلسطین به اهتراز درمی‌آید تا جهانیان بدانند این پرچم همیشه بلند و مقاومت همواره زنده است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۷:۱۵

7 May 2021