۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۷۴۴۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان :

روز جهاني قدس نمادي براي اتحاد جهان اسلام در برابر غده سرطاني صهيونيست

عباس رحيمي گفت: ابتکار هوشمندانه امام خميني (ره) و بيانات هر ساله مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در روز قدس پس از چهار دهه نشان داد که جمهوري اسلامي ايران همچنان بر موضع خود در مورد اين رژيم جعلي ايستاده و براي نابودي و محو اين رژيم کودک کش و آزادي قدس شريف از چنگال اين شياطين لحظه شماري خواهد کرد و ان شالله وعده الهي تحقق پيدا می کند.
روز جهاني قدس نمادي براي اتحاد جهان اسلام در برابر غده سرطاني صهيونيست
 سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان به مناسبت فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ابتکار هوشمندانه معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) در نامگذاري آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس نمادي براي اتحاد جهان اسلام در برابر غده سرطاني منطقه يعني رژيم فاسد و کاملا جعلي صهيونيست است.

وي افزود: در روز جهاني قدس ملت‌هاي مسلمان و آزاده نسبت به تمامي جنايت‌هاي صهيونيست‌ها عليه فلسطينيان اعلام انزجار کرده تا نشان دهند که مسأله فلسطين همچنان زنده است و عليرغم تلاش‌ها براي به حاشيه راندن آن، هيچگاه فراموش نمي‌شود.

رحيمي تصريح نمود: ضروري است مسلمين با همدلي و اتحاد عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت‌طلبي و حق طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت، انسجام و اتحاد خويش را به رخ استکبار جهاني بکشانند تا ان شاالله در آينده نزديک شاهد محو و نابودي رژيم جعلي صهيونيستي از صحنه جغرافيا باشيم.

فرمانده سپاه لردگان تاکيد کرد: اين روز نقطه عطفي براي توقف پروژه هاي توطئه آميز عليه فلسطين و کل جهان اسلام است و به گفته امام خميني (ره)  روز قدس روز مستضعفين جهان و روز پيروزي مستضعفين بر مستکبرين جهان است بنابراين بسيار مهم و راهبردي است.

رحيمي اظهار داشت: ابتکار هوشمندانه امام خميني (ره) و بيانات هر ساله مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در روز قدس پس از چهار دهه نشان داد که جمهوري اسلامي ايران همچنان بر موضع خود در مورد اين رژيم جعلي ايستاده و براي نابودي و محو اين رژيم کودک کش و آزادي قدس شريف از چنگال اين شياطين لحظه شماري خواهد کرد و ان شالله وعده الهي تحقق پيدا خواهد کرد.

وي در پايان تاکيد کرد: اگر چه اين روزها به سبب شيوع مرگبار ويروس کرونا و محدوديت‌هاي ناشي از اين ويروس امکان برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان لردگان و ساير نقاط کشور وجود ندارد ولي مردم شريف و انقلابي لردگان بارها از ابتداي انقلاب اسلامي تا به امروز پشتيباني خود از نظام اسلامي را ثابت کرده اند و البته با گوش جان به فرامين رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) و با استفاده از ابزارها و روش‌هاي ارتباطي نوين و مجازي و استفاده از ظرفيت رسانه‌ها بار ديگر پيکره ي کثيف رژيم صهيونيستي را به لرزه خواهيم درآورد.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۹:۱۹

7 May 2021