۱
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای تمام جاهایی که مشکل اینترنت داشتند خدمات را منوط به اینترنت و شاد نکرده ایم بلکه معلمان ما در مدارس برای آموزش دانش آموزان حضور داشتند.
نبود اینترنت دانش آموزان را  از تحصیل محروم نمی کند/ برگزاری کلاس های حضوری در مناطقی که اینترنت ندارد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه امتحانات نهایی در آینده دانش آموزان تاثیر گذار است  اظهار کرد: همه دانش آموزان درشرایط یکسانی امتحان می دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات نهایی یک برنامه ملی است و آنجا تصمیم گیری می شود تصریح کرد: طبق ابلاغیه ، امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود.

قائد امینی با بیان اینکه همه حوزه های امتحانی را دو برابر کرده ایم گفت: اگر قرار است نتیجه گیری شود برای همه دانش آموزان یکی است.

وی با اذعان بر اینکه معلمان ما در فضای مجازی به صورت کامل کلاس ها را برگزار می کردند  عنوان کرد:  مناطقی که اینترنت نبود کلاس ها به صورت حضوری و کامل برگزار می شد.

قائد امینی یادآور شد: برای تمام جاهایی که مشکل اینترنت داشتند خدمات را منوط به اینترنت و شاد نکرده ایم بلکه معلمان ما در مدارس برای آموزش دانش آموزان  حضور داشتند.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره اینکه ممکن است برخی از دانش آموزان ترک تحصیل هم کرده باشند گفت: اگر دانش آموزی ترک تحصیل کند همه همکاران ما موارد را بررسی می کنند و علت را جویا می شوند و تا حد امکان آن دانش آموز را به مدرسه بازمی گردانند.

قائد امیننی با بیان اینکه شبکه شاد تنها یک مورد از گروه های آموزشی است عنوان کرد: فرصت های آموزشی تنها به شبکه شاد ختم نمی شود بلکه ما گروه های آموزشی زیادی را فعال کرده ایم.

وی با بیان اینکه آموزش غیر حضوری هم می تواند مانند آموزش حضوری  موثر باشد  خاطر نشان کرد: از نظر کیفی آموزش های حضوری بهتر از مجازی است.

قائد امینی با تاکید بر اینکه اپلیکشن شاد امکانات خوبی را دارد گفت: بعد از پایان کرونا از این ظرفیت آموزشی همچنان استفاده می کنیم.

وی ابراز کرد: در خصوص ضد عفونی مدارس ما هیچگونه مشکل اعتباربی نداریم و با کمک بهداشت  و درمان مرتب مکان های آموزشی و تمامی مدارس را ضد عفونی می کنیم.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۸:۵۳

5 May 2021