۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۷۴۱۸
مربی درجه دو اسکیت سرعت در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

پای کرونا بر گردن ورزش/ ضرر توامان ورزشکار، مربی و باشگاه‌دار

مربی درجه دو اسکیت سرعت در چهارمحال و بختیاری گفت: هزینه‌های بالای قرارداد و اجاره بها و تعطیلی‌های مکرر و طولانی مدت باعث شده است علاوه بر کاهش تعداد ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌داران از لحاظ مالی متضرر شوند.
پای کرونا بر گردن ورزش/ ضرر توامان ورزشکار، مربی و باشگاه‌دار
رضا علیخان پور مربی درجه دو اسکیت سرعت و رئیس کمیته اسکیت سرعت شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، صرف نظر از کم تحرکی و کمبود فعالیت‌های ورزشی که تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت افراد جامعه دارد مشکلات زیادی برای مربیان، ورزشکاران و باشگاه‌داران به‌وجود آمده است.

وی افزود: هزینه‌های بالای قرارداد و اجاره بها و تعطیلی‌های مکرر و طولانی مدت باعث شده است علاوه بر کاهش تعداد ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌داران از لحاظ مالی متضرر شوند.

مربی درجه دو اسکیت سرعت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به وجود 2 هزار و 500 باشگاه ورزشی در سطح کشور و تعداد 500 هزار پرسنل فعال در باشگاه‌ها امید است با اتخاذ روش‌های محدودیت زمان بندی و کاهش تعداد ورزشکار در هر سانس به منظور جلوگیری از تعطیلی مجدد باشگاه‌ها شاهد ادامه فعالیت این گروه باشیم.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۱۳:۵۷

5 May 2021