۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۷۴۱۲
مسئول کانون بسيج مداحان اردل خبر داد

توزيع 1000 غذاي گرم بين نيازمندان به ياد سردار شهيد اکبر بابادي

مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان اردل گفت: خانواده سردار شهيد اکبر بابادي به مناسبت ايام شهادت حضرت علي(ع) 1000 پرس غذاي گرم بين نيازمندان توزيع کرد.
توزيع 1000 غذاي گرم بين نيازمندان به ياد سردار شهيد اکبر بابادي
سجاد صالحي مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علي (ع) و اولين سالگرد مادر سردار شهيد اکبر بابادي  1000 پرس غذاي گرم توسط خانوداه سردار شهيد اکبر بابادي بين نيازمندان توزيع شد.

صالحي تصریحح کرد: با توجه به شيوع ويروس کرونا و لزوم جدي گرفتن اصول بهداشتي، کار طبخ و توزيع اين غذاي نذري با رعايت کامل شيوه نامه هاي بهداشتي انجام و پس از بسته بندي در بين خانوار هاي نيازمند سطح شهر توزيع شد.

سردار شهيد اکبر بابادي در مهر ماه سال 1342 در خانواده اي مذهبي و کشاورزي در اردل ديده به جهان گشود و زندگي پر بار خود را آغاز کرد.

اين  معلم شهيد به عنوان پاسدار در جبهه ها حضور داشت که در سال 62 ازدواج کرد و کارت عروسيش مزين به تصويري از رهبر کبير انقلاب بود.

سردار شهيد اکبر بابادي در 19دي ماه سال 65 با توجه به سابقه درخشاني که داشتند به سمت فرمانده گروهان انتخاب شدند و در عمليات کربلاي 5 در جزيره بوبيان بر اثر اصابت ترکش به سرش شهيد شد.

مزار اين شهيد والا مقام در گلزار شهداي شهر اردل است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۹:۰۳

5 May 2021