۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۷۴۱۰
کارشناس مسائل سياسي:

اصابت موشک به دیمونا، ابهت پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست

کارشناس مسائل سياسي گفت: به نظر مى‌رسد كه صبر راهبردى به پايان رسيده است و گنبدهاى آهنينى كه برخى از عرب‌ها بر روى آن حساب بازکرده بودند، ثابت شد كه دروغين هستند. کساني که فرار توأم با وحشت شهرك‌نشينان به پناهگاه‌ها را ديدند، آنچه مى‌گوييم را مى‌فهمند؛ مقاومت پاسخ مى‌دهد و زمان عزت در پيش است.
اصابت موشک به دیمونا، ابهت پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست
سجاد شهراني در گفتگو با جهانبین نیوز؛ پيرامون هفته داغ دشمنان مقاومت اظهار کرد: خبر اصابت موشك به نزديكى سايت هسته‌اى ديمونا، واكنش‌هاى بسيارى را از سوى مقامات رژيم صهيونيستى برانگيخته است، اسرائيل نتوانسته با سامانه‌هاى پدافندى پاتريوت پك‌2 يك فروند موشك تقريباً 11 مترى با بدنه فلزى و قطر 86 سانتيمترى را با موفقيت مورد اصابت قرار دهند، دو بار هم تلاش كرده اما نشده، حال، در برابر موشكى مانند فاتح 313 با سرعت پنج ماخ و بدنه غيرفلزي كه قاعدتاً كشف آن براى رادارها بسيار مشكل است؛ چه خواهد كرد؟!
 
وي افزود: سردبير روزنامه الكترونيكى رأى اليوم عبدالبارى عطوان نوشت: موشك ديمونا شايد نويد آغاز يك تغيير در قواعد درگيرى باشد. [اين موشك‌] از فروپاشى تمام معادله‌هاى قديمى رونمايى كرد.
 
 وى تصريح کرد: به نظر مى‌رسد كه صبر راهبردى به پايان رسيده است و گنبدهاى آهنينى كه برخى از عرب‌ها بر روى آن حساب بازکرده بودند، ثابت شد كه دروغين هستند. کساني که فرار توأم با وحشت شهرك‌نشينان به پناهگاه‌ها را ديدند، آنچه مى‌گوييم را مى‌فهمند؛ مقاومت پاسخ مى‌دهد و زمان عزت در پيش است.
 
وي بيان داشت: بر اساس گزارش‌ها، ستون دود از داخل پايگاه بلند شده و بخش نظامى پايگاه ويكتوريا بسته‌شده است؛ مانند دفعات قبل نيز سامانه دفاعى C_RAM مستقر در اين پايگاه از شناسايى و انهدام اين راكت‌ها بازماند.
 
وي اظهار داشت: كاروان آمريكايى در جريان عبور از شهرك «البصيره» واقع در شرق استان ديرالزور هدف اين حملات قرار گرفت. اين در حالى است كه عناصر وابسته به آمريكا، سراسر اين منطقه را محاصره كرده و اجازه نمى‌دهند كسى وارد يا خارج شود.
 
وي در پايان گفت: آخرين اتفاق آخر هفته داغ منطقه عليه آل سعود انجام شد و انصار الله و نيروهاى ارتش يمن سه مرتبه متوالى چند پايگاه نظامى و تأسيسات نفتى عربستان را با موفقيت مورد اصابت قراردادند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۰:۲۷

5 May 2021