۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۷۴۰۱
فرماندار شهرستان اردل:

معلم خط مقدم تعليم و تربيت است

فرماندار شهرستان اردل گفت:معلم خود را در خط مقدم تعليم و تربيت مي داند و در راه آموزش به نسل آينده از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.
معلم خط مقدم تعليم و تربيت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به مناسبت روز معلم،فرماندار شهرستان اردل به همراه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل با حضور در آموزش و پرورش با اهداي گل از مقام شامخ معلم تجليل نمودند.

محمود کياني فرماندار شهرستان  اردل در مراسم تقدير از معلمان شهرستان اردل ضمن تبريک ماه مبارک رمضان و تقدير از حاضرين در هر ديدار، با اشاره به احاديث و روايت ها گفت: معلمي شغل انبياست ،معلم خود را در خط مقدم تعليم و تربيت مي داند و در راه آموزش به نسل آينده از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.
 

کياني در ادامه با توجه به وضعيت کنوني در کشور و بيماري کرونا اظهار کرد: آموزش به هيچ عنوان تعطيل نيست و معلمان در فضاي مجازي به تعليم و تربيت دانش آموزان مشغولند.
 
وي افزود: با توجه به اينکه خود از مجموعه آموزش و پرورش بوده ام مسائل و افکار و باور‌هاي
معلمين و مسئولين آموزش و پرورشي را به خوبي درک مي‌کنم و تلاش‌هاي ايثارگرانه و دلسوزانه شما را ارج مي‌نهم و ايمان دارم که در سايه شما معلمين دلسوز و گرانقدر جامعه‌اي متفکرو انديشمند و آگاهي داريم و همچنين براي تمامي مجموعه آرزوي سربلندي و توفيقات روزافزون نمود.
 
سيدمحمود موسوي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين ديدار از انديشه ناب و تاثير گذاري معلمان بر افکار و رفتار مخاطبان و آحاد جامعه، تربيت تمام ساحتي همه افراد را وابسته به شخصيت و منش فرهنگيان دانست.
 
موسوي ادامه داد: از جمله مجموعه هاي همراه با دستگاه تعليم و تربيت استان نهاد انقلابي و فراگير سپاه است که در عرصه هاي گوناگون ورود موثر و کارآمدي را داشته و خواهد داشت.
 
حجت الاسلام رحماني مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين ديدار با اشاره به اينکه کار و رفتار معلمان همانند سيره پيامبران است، تصريح کرد: تلاش هاي معلمان در جامعه و کشور موجب اعتلاي تعليم و تربيت و رشد و آگاهي جامعه است که در نهايت به داشتن جامعه سالم و پويا و اشاعه فرهنگ غني اسلامي در کشورمان منجر خواهد شد.
 
عين اله نصيري اردلي، مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل، ضمن تشکر و خوش آمد گويي گفت: يکي از افتخارات بزرگ مجموعه آموزش و پرورش داشتن معلمان دلسوز متعهد و اخلاق مدار است که علي رغم سختي ها و  مشکلات کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند که نتيجه اش در سطح شهرستان، استان و کشور مشهود است.
 
نصيري اردلي در پايان خاطرنشان کرد: همکاري و تعامل خوبي بين آموزش و پرورش و ادارات و نهاد هاي شهرستان وجود دارد؛ خوشبختانه هر جا مشکلاتي وجود داشته، اين مشکلات به واسطه ساير ادارات برطرف شده است. ان‌شالله رابطه مثبت بين اين مجموعه پايدار باشد چرا که هدف همه ما آموزش و پرورش انسان ها براي جامعه است.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۴:۵۶

3 May 2021