۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۷۳۹۹

ضرورت آسیب شناسی قبل از برگزاری انتخابات

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: آسیب‌شناسی انتخابات دوره‌های گذشته فرصتی را برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات فراهم می‌کند که این مهم در دستور کار ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان‌ها قرار دارد.
ضرورت آسیب شناسی قبل از برگزاری انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز ؛ جعفر مردانی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد انتخابات این استان افزود: این آسیب‌شناسی در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور، اظهار داشت: انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی عالی‌ترین مظهر حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و انتخاب حکومتی برخاسته از رای و نظر مردم به شمار می‌رود از همین رو دارای اهمیت و جایگاه والایی است.
 
مردانی ادامه داد: جایگاه انتخابات در کشور سبب شده تا مجریان برگزاری انتخابات در پاسداری از رای، نظر و عقیده مردم تلاش ویژه‌ای داشته باشند و در راستای حفظ اعتماد عمومی که همان سرمایه اجتماعی به شمار می‌رود، اقدام کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزاری هر چه بهتر انتخابات را مستلزم توجه به چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت دانست و تصریح کرد: بی‌شک حفظ سلامت و امنیت انتخابات که از وظایف مجریان انتخابات است زمینه مناسبی را برای تحقق مشارکت حداکثری فراهم می‌کند.
 
مردانی تعامل و همکاری با ارکان دیگر انتخابات از جمله هیات‌های نظارت را عامل مهمی در برگزاری هر چه بهتر انتخابات دانست و گفت: تعامل، وحدت و انسجام نه تنها در بین مجریان و عوامل برگزاری انتخابات بلکه با دیگر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با موضوع انتخابات بسیار مهم است و باید سرلوحه تمامی مجریان قرار گیرد.
 
وی با تاکید بر بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: این فضا در راستای شور و نشاط سیاسی مدیریت شود.
 
رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین تعامل و همکاری با اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی مستمر مراحل انتخابات و تحقق شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.
 
مردانی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرکرد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود تا برای شهر لردگان نیز مجوز برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات صادر شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۳:۱۰

3 May 2021