۰
plusresetminus
جمعی از دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم با تجمع درب اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خواستار لغو برگزاری امتحانات بصورت حضوری شدند.
به گزارش جهانبین نیوز؛با اعلام رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش کشور در راستای برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به دلیل تأثیری که در سرنوشت تحصیلی بعدی دانش آموزان دارد و همچنین با اعلام برگزاری حضوری امتحانات از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری در استان ، امروز جمعی از دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در شهرستان شهرکرد مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار لغو برگزاری حضوری امتحانات شدند.


یکی از دانش آموزان معترض در گفتگو با جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد :با توجه به شرایط و وضعیت قرمز ویروس کرونا در اکثر شهرستان ها ، همچنین پیشرفت بیماری و بالا رفتن آمار مبتلایان در استان و بالاخص شهرستان شهرکرد ، برگزاری امتحانات بصورت حضوری موجب آسیب و احتمال مبتلا شدن به کرونا  می شود و ما خواستار لغو برگزاری امتحانات به صورت حضوری  هستیم.



فرحناز قائد امینی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در جمع این دانش آموزان حضور پیدا کرد و گفت : برگزاری کلیه کلاس ها و امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری لغو شد ولی با اعلام اداره آموزش و پرورش کل هم اکنون امتحانات پایه نهم و دوازدهم باید بصورت حضوری برگزار شود و منتظر اعلام نظر از سوی مقامات بالا هستیم.

گفتنی است؛ دانش آموزان با تجمع در خیابان روبروی اداره کل آموزش و پرورش استان اعتراض خود را نسبت به این موضوع ادامه دادند که با ورود نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در صحنه موجب پراکندگی آنها شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۰۱:۴۷

2 May 2021