۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۷۳۹۳
در سال ۹۹ صورت گرفت

راه‌اندازی ۵۵۳ طرح اشتغال مددجویان با همکاری سپاه و بسیج سازندگی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، ۵۵۳ طرح اشتغال ویژه مددجویان این نهاد با همکاری سپاه و بسیج سازندگی راه‌اندازی شده است.
راه‌اندازی ۵۵۳ طرح اشتغال مددجویان با همکاری سپاه و بسیج سازندگی
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری  ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان اظهار کرد: ایجاد زمینه اشتغال مددجویان از رویکردهای مهم و سیاست‌‌های این نهاد است که سال گذشته با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی، ۵۵۳ طرح اشتغال ویژه مددجویان متقضای اشتغال راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کاریابی در استان از دیگر فعالیت‌های سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در زمینه خودکفایی مددجویان است افزود: سال گذشته ۱۱ مرکز نیکوکاری کاریابی در سراسر استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی از طرح‌های نوآورانه، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تأمین و بهسازی فضای کسب و کار مددجویان گفت: در راستای ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان، مراحل حمایت از سه طرح نوآورانه مددجویان، تأمین و بهسازی ۱۴۷ فضای کسب و کار و غرفه بازار فروش محصولات تولیدی مددجویان اجرایی شده است.

ملک پور خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز در راستای خودکفایی و توسعه کسب و کار مددجویان، طرح‌های اشتغال با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۲:۴۴

2 May 2021