۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۷۳۷۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مراقب باشیم فتنه‌ها ولی خدا را خانه‌نشین نکند/ لیالی قدر، قله شب‌های ماه مبارک رمضان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از درس‌های زندگی حضرت امام علی (ع) برای این روزهای ما این است که مراقب باشیم خانه‌نشینی و مظلومیت ولی خدا تکرار نشود، چراکه در هر مقطعی به هر شکلی فتنه‌هایی ایجاد می‌شود، بنابراین باید مراقب این فتنه‌ها باشیم.
مراقب باشیم فتنه‌ها ولی خدا را خانه‌نشین نکند/ لیالی قدر، قله شب‌های ماه مبارک رمضان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در پیام جمعه اين هفته اظهار کرد: لیالی قدر قله ماه مبارک رمضان است که اوج رحمت اللهی بر بندگان نازل می‌شود، شبی که خداوند آن را بهتر از هزار شب عنوان کرده است و باید تلاش کنیم که در این شب خود را در محضر خدا قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نماز خواندن، قرآن خواندن و... در این شب‌ها توصیه شده است اما روح لیله القدر درک عظمت این شب است تصریح کرد: مراسم احیای شب‌های قدر در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

نکونام با اشاره به یازدهم اردیبهشت‌‌ماه روز کار و کارگر افزود: باید از جهاد و تلاش کارگران که برای رونق تولید فعالیت می‌کنند تقدیر و تجلیل شود، این مجموعه، مجموعه‌ای تلاشگر در عرصه خدمت هستند و باید مراقب بود حق کارگران ادا شود.

امام جمعه شهرکرد به مشکلات کارگران اشاره و تاکید کرد: درآمد کارگران از دیگر اقشار کمتر است، طبعا باید روی تولید، کیفیت و کمیت تولید متمرکز شد و مسئولان بکوشند موانع را برطرف سازند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید مطهری و روز معلم خاطرنشان کرد: شهید مطهری مردی بود که علم را با عمل در هم آمیخت.
 
وی بیان داشت: فرقه‌ها و دسته‌های مختلف برای اسلام‌زدایی در کشور ایجاد شده بودند، دولت‌ها طاغوتی بودند و استکبار هم همه تلاش خود را برای نابودی اسلام به کار گرفته بود، در این دوران شهید مطهری پا به عرصه گذاشت و با شناختی که از ذات اسلام داشت پاسخگوی شبهات شد و در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و... انسان‌های بزرگ را برای خدمت به اسلام پرورش داد.

نکونام با تاکید بر اینکه چنین شخصیتی الگوی معلمان است و معلم امروز باید همچون شهید مطهری دیروز باشد عنوان داشت: معلمان تلاش می‌کنند علم و عمل را در هم بیامیزند، درحال حاضر به لحاظ محتوا کمبود نداریم، اصل این است که این محتوا را ساماندهی کرده و در اختیار جوانان قرار دهیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای پذیرش در حوزه‌های علمیه اضافه کرد: جوانان از این فرصت استفاده، خانواده‌ها فرزندانشان را تشویق کنند و ائمه جماعات در این راستا تبلیغات لازم را داشته باشند تا مطهری‌های جدید برای جوامع حوزوی پرورش داده شود که پاسخگو به شبهات مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهادت مولی متقیان امام علی (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم از زندگی این امام بزرگ درس گرفته و عبرت بیاموزیم، چراکه زندگي ایشان سراسر معرفت است.

وی گفت: یکی از درس‌های زندگی حضرت امام علی (ع) برای این روزهای ما این است که مراقب باشیم خانه‌نشینی و مظلومیت ولی خدا تکرار نشود، چراکه در هر مقطعی به هر شکلی فتنه‌هایی ایجاد می‌شود، بنابراین باید مراقب این فتنه‌ها باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۴:۱۸

30 Apr 2021