۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۷۳۵۹
مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری؛

خبرنگاران در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دارند/ پیگیری های لازم برای تزریق واکسن به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است

سید مرتضی فیاضی گفت:خبرنگاران در اولویت مشاغل پرخطر برای تزریق واکسن کرونا قرار دارند که لازم است برای واکسیناسیون کردن این قشر پر تلاش اقدامات لازم هرچه سریعتر صورت گیرد.
خبرنگاران در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دارند/ پیگیری های لازم برای تزریق واکسن به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است
سید مرتضی فیاضی مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: خبرنگاران یکی از اقشار تاثیر گذار جامعه هستند که شغل آن ها از مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید بعد از مدافعین سلامت قشر خبرنگار پیشرو در تزریق واکسن هستند تصریح کرد: خبرنگاران در تمامی جلسات برای رصد و انعکاس اخبار حضور دارند و بیشتر از هرکسی در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفته اند و به همین خاطر واکسیناسیون این قشر از ضروریت ها است.

فیاضی با اشاره به اینکه اگر این قشر واکسیناسیون نشوند امکان انتقال ویروس زیاد است بیان داشت: خانه مطبوعات استان مکاتباتی را با علوم پزشکی ، بهداشت و درمان، استانداری و ... انجام داده است که یک تعداد از دزهای واکسن به قشر خبرنگار تزریق شود.

وی با بیان اینکه در این استان  168 خبرنگار به صورت رسمی  ثبت سامانه خانه مطبوعات داریم عنوان کرد: 270 نفرخبرنگار غیر رسمی و ثبت نشده در سامانه نیز در این استان وجود دارد که انتظار داریم متولیان امر در خصوص واکسیناسیون این قشر زحمت کش (رسمی و غیر رسمی) اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۸:۴۶

28 Apr 2021