۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۷۳۵۲
امام جمعه فارسان؛

تفکر انقلابی مدیر جهادی تربیت می کند

امام جمعه فارسان گفت: تفکر و روحيه انقلابي است که جهادگر و مدير جهادي تربيت مي‌کند وديديم کشور در اين دوره هشت‌ساله بدون مديريت جهادي به نتيجه‌اي نرسيد! طي اين سال‌ها حرکت روبه‌جلويي که بايد اتفاق مي‌افتاده، انجام‌نشده است.
تفکر انقلابی مدیر جهادی تربیت می کند
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:در برهه‌اي حياتي قرار داريم که بايد دانست آن چيزي آينده انقلاب و کشور را تأمين مي‌کند، حرکت در مسير ارزش‌هاي انقلاب است؛ فلذا نبايد اجازه داد تفکرانقلابي از جامعه و مردم گرفته شود.
 
وي تصريح کرد:  تفکر و روحيه انقلابي است که جهادگر و مدير جهادي تربيت مي‌کند وديديم کشور در اين دوره هشت‌ساله بدون مديريت جهادي به نتيجه‌اي نرسيد! طي اين سال‌ها حرکت روبه‌جلويي که بايد اتفاق مي‌افتاده، انجام‌نشده است.
 
ملک پور بيان داشت: وقتي روحيه انقلابي نباشد! اقتصاد مقاومتي موردتوجه نيست؛ به رونق توليد توجهي نمي‌شود وقتي روحيه انقلابي و جهادي نباشد نفوذ وخطردشمن بيشتر خواهد شد و قدرت تصميم‌گيري و تصميم سازي از بين رفته و دشمن نفوذ خواهد کرد.
 
وي اظهار داشت: وقتي روحيه انقلابي از دست رفت عده‌اي استکبارستيزي را خشونت‌طلبي مي‌نامند و در مقابل دشمن ايستادن و مقاومت کردن را به بيان ديگري ترسيم مي‌کنند و مي‌گويند: «نمي‌توانيد با جهان تعامل کنيد» يا راه تعامل با دنيا را بلد نيستيد!
 
ملک پور بیان داشت : تنهاتفکري که مي‌تواند در مقابل نظام سلطه و استکبار جهاني مقاومت کند، تفکرانقلابي و الهي است. دشمنان مي‌خواهند که اجازه دهيم در سرنوشتمان نقش داشته باشند!
 
امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد ميدان کيست
 
امام‌جمعه فارسان گفت: کساني که در داخل دست برداشتن از آرمان‌هاي انقلابي را براي حضور در جامعه جهاني و پذيرفته شدن توسط دشمن مطرح مي‌کنند نه‌تنها انقلاب و مردم را درک نکردند بلکه دشمن راهم نشناختند چراکه دشمن هرگز با کنار آمدن، دست ازسر ما برنمی دارد و بسي جاي تعجب بابت سخناني که امروز از وزير امور خارجه منتشر شد!
 
ملک پور افزود:  امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد ميدان کيست؛ و راستي اين مسئولان ازجمله وزير امور خارجه چه تعهدي به غرب دارند يا نه ديگر چه بايد بکنند تا سرسپردگي خود را به غرب اثبات کنند؟
 
وي به بيان داشت: همان‌طوري که مقام معظم رهبري فرمودند: ((بعضي خيال مي‌کنند دشمني‌هايي که باما مي‌شود بخاطراين است که ما ستيزه‌گري کرده‌ايم؛ ما دائماً انگشت در چشم اين‌ها کرده‌ايم، اين‌ها ازاين جهت بامادشمني مي‌کنند؛ نه اين هم خيال غلطي است، تصوّر غلطي است. ما شروع‌کننده نبوده‌ايم. اوّل انقلاب آمريکايي‌هايي که دستگيرشده بودند، چند روزي نگه‌داشته شده بودند، امام فرمود باکمال مراقبت بروند به محل خودشان، سفارت خودشان؛ تا قبل از اينکه مسئله‌ي تسخير سفارت پيش بيايد -که آن‌هم عواملي داشت، مقدماتي داشت- در کمال امنيت اينجا زندگي مي‌کردند؛ راحت مي‌رفتند، مي‌آمدند؛ و البتّه بدجنسي مي‌کردند. ما شروع نکرديم، آن‌ها شروع کردند؛ آن‌ها از همان اوّل شروع کردند: با بدگويي، با تحريم، با طلبکاري، با پناه دادن به دشمن ملت ايران؛ شروع‌کننده آن‌ها بودند))

انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۰:۵۳

27 Apr 2021