۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۷۳۴۵
در چهارمحال و بختیاری؛

اجرای دو طرح شهید برونسی و شهید کریمی در راستای رفع موانع تولید

رئیس سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته کارگر از اجرای دو طرح شهید برونسی و شهید کریمی در راستای حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید در استان خبر داد.
اجرای دو طرح شهید برونسی و شهید کریمی در راستای رفع موانع تولید
سلمان گنجی رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛گفت: سازمان بسیج کارگری استان همزمان با آغاز هفته کارگر که از 5 لغایت 11 اردیبهشت ماه می باشد، زنگ کار و تلاش را در واحد های تولیدی استان به صدا در آورد.

وی افزود: در حال حاضر حدود 2600 نفر بسیجی در جامعه کارگری وجود دارد که سعی داریم با دو شعار محوری طرح شهید برونسی و شهید کریمی در راستای رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی مشکلات این کارگران بسیجی را مرتفع سازیم.

گنجی در پایان با اشاره به تعداد 17 پایگاه فعال بسیج کارگری در سطح استان و افزایش تعداد آنها در سال جاری بیان کرد: از دیگر برنامه های بسیج کارگری در هفته کارگر می توان به تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی استان ،تجلیل از خانواده معزز شهید رحمانی ،دیدار مدیران و کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهرکرد می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/ 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۸:۱۱

27 Apr 2021