۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۷۳۴۰
روزهای پرمشغله نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

از دستگیری سارقان تا پلمب واحدهای صنفی متخلف

نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و مثل همیشه برای مقابله با سارقان، متخلفان، قاچاقچیان و... آماده و درحال تلاش برای تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم است.
از دستگیری سارقان تا پلمب واحدهای صنفی متخلف
به گزارش جهانبین نیوز؛ نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و مثل همیشه برای مقابله با سارقان، متخلفان، قاچاقچیان و... آماده و درحال تلاش برای تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم است.

دستگيري 8 سارق با 23 فقره سرقت 

سرهنگ محمدسعید یاری جانشين فرمانده انتظامي اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام، دوچرخه و کش روی، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار و بن با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت موفق شدند هشت سارق را دستگير كنند.

یاری خاطرنشان كرد: براساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به 23 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام، دوچرخه و کش روی اعتراف كردند كه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

پلمب 8 واحد صنفی متخلف 

سرهنگ اسکندر سعيدي رئيس پليس امنيت عمومي چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به اعمال محدویت‌های جدید در نحوه فعالیت واحدهای صنفی توسط ستاد مقابله با کرونای استان، طرح كنترل واحدهاي صنفي در سطح استان اجرا شد.

وی بيان داشت: در اجراي اين طرح، تيم‌هاي مشترک متشكل از مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت استان، با هماهنگی قضایی از 235 واحد صنفی در سطح استان بازدید كردند.

سعیدی افزود: در اين راستا براي 15 واحدهاي صنفی به علت عدم رعایت ضوابط اخطاریه کتبی صادر و هشت واحد صنفی در رسته‌های مختلف به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

رئيس پليس امنيت عمومي چهارمحال و بختیاری با بيان اينكه طرح نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در دستورکار قرار دارد، از عموم شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف در اين خصوص، موضوع را به مركز فوريت‌های پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگیری جیب بر حرفه‌ای با 22 فقره سرقت 

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با وقوع چندین فقره سرقت اموال، کارت اعتباری و تلفن همراه شهروندان به روش جیب‌بری در معابر شهری، کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: طی بررسی دوربین‌های مداربسته و اطلاعات به دست آمده از مالباختگان، تاکسی پژو بین شهری مورد استفاده توسط سارق شناسائی و از آن طریق هویت متهم تعیین و با انجام اقدامات تخصصی محل اختفاء وی در یکی از استان‌های همجوار شناسائی شد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ماموران با اخذ نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

امان اللهی ادامه داد: با دعوت از شکات و شناسائی متهم توسط مالباختگان، در نهایت متهم به سرقت بیش از 3 میلیارد ريال اموال شهروندان طی 22 فقره سرقت به روش جیب‌بری اعتراف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شده و با قرار وثیقه 20 میلیارد ريالی روانه زندان شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۶:۲۳

26 Apr 2021