۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۷۳۳۸
امام جمعه فارسان؛

سه‌شنبه تاريخي، عمليات ويژه‌اي هم در درياي عمان به همراه داشت

امام جمعه فارسان گفت: سه‌شنبه تاريخي که از آن سخن مي‌گوييم، در آن جداي از سورپرايز غني‌سازي 60 درصدي براي حريف اسرائيلي، عمليات ويژه‌اي را هم در درياي عمان به همراه داشت.
سه‌شنبه تاريخي، عمليات ويژه‌اي هم در درياي عمان به همراه داشت
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در مورد پاسخ قاطع ايران به استکبار در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: بر اساس برخي گزارش‌ها، رژيم صهيونيستي قصد داشته که عمليات نطنز را هم‌زمان با مذاکرات وين جلو ببرد تا در حين مذاکرات، ضربه‌اي اساسي به داشته‌هاي تيم مذاکره‌کننده ايراني بزند، درست است که سانتريفيوژها، جايگزين مي‌شوند، اما سرعت در شرايط کنوني حرف اول را مي‌زند، بازي هسته‌اي حرکت در متغير زمان است.

وي تصريح کرد: اما اين همه‌چيز نيست، سه‌شنبه تاريخي که از آن سخن مي‌گوييم، در آن جداي از سورپرايز غني‌سازي 60 درصدي براي حريف اسرائيلي، عمليات ويژه‌اي را هم در درياي عمان به همراه داشت.

ملک پور بيان داشت: رامي اونگر، تاجر صهيونيست خبر اصابت موشک به کشتي Hayperion Ray خود به شماره ثبت 9690559 در نزديکي بندر فجيره امارات را به رفيق خود يوسي کوهن، رئيس موساد داد، او احتمالاً در گفتگو با کوهن گفته که اين حادثه، اقدام متقابلي در برابر حادثه کشتي ساويز در درياي سرخ بوده است.

وي اظهار داشت: از نظر نظامي، فرق است ميان آن که يک کشتي لنگر انداخته بدون هيچ پوشش هوايي در فاصله 1700 کيلومتري از مرزهاي ايران را بزند، با کسي که کشتي ديگري را در حريم انواع رينگ‌هاي پدافندي با موفقيت مورد اصابت قرار دهد.

ملک پور تصريح کرد: درحالي‌که رزمناو بي اماسو بلژيکي که مأموريت حمايت و پوشش اين کشتي را بر عهده داشته و در منطقه حضورداشته است. آن‌هم درزماني که ترافيک دريايي بسيار بالايي در جريان بوده و کوچک‌ترين خطايي ممکن است باعث انفجار سوپر تانکري شود.

وي در پايان گفت: اما بازهم سه‌شنبه ايده آل به همين تحولات ختم نشده است. در آخرين ساعات پاياني اين روز، منابع عراقي از کشته و زخمي شدن حداقل 10 افسر صهيونيست براثر حمله گروه‌هاي مقاومت ناشناس به ايستگاه اطلاعاتي سرويس موساد در شمال عراق خبر دادند که در بين آن‌ها، اسامي منحانين نوعام، عکيفا عامي و پيريز جيکوب به چشم مي‌خورد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۹:۱۵

26 Apr 2021