۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۷۳۳۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان:

انتخابات پرشور نشان دهنده اقتدار، امنيت و وحدت ملت است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان گفت: دولت جوان حزب اللهي يک راهنمايي براي مردمي است که دغدغه انقلاب و نظام اسلامي را دارند.
انتخابات پرشور نشان دهنده اقتدار، امنيت و وحدت ملت است
سرهنگ پاسدار عباس رحيمي پيرامون انتخابات 1400 و دولت جوان حزب اللهي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: انتخابات پيش رو  يک فرصت مهم براي نشان دادن اقتدار،  امنيت و وحدت ملت شريف ايران است تا با همدلي خود مشتي سنگين بر دهان ياوه گويان بزنند.
 
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان لردگان افزود: وقتي که مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، مي فرمايند: دولت جوان حزب اللهي علاج مشکلات کشور است، بدين ترتيب اين نکته يک راهنمايي براي مردمي است که دغدغه انقلاب و نظام اسلامي را دارند.

رحيمي تصريح کرد: مسير کاملا روشن و مشخص است و فقط بايد با داشتن تقوا و بصيرت به کسي اعتماد کرد که نگاهش انقلابي است، تفکرش الهام گرفته از امامين انقلاب است و براي جهاد در راه اسلام وارد صحنه انتخابات شده است.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان اظهار داشت: در انتخابات پيش رو مسئوليت مردم شريف ايران در برابر انقلاب اسلامي دو چندان است، زيرا حضور پر شور و مشارکت باشکوه مردم در انتخابات موجب شکست و رسوايي سنگين منافقين و دشمنان ايران اسلامي است.

رحيمي در پايان تاکيد کرد: حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف نظام موجب فتح قله‌هاي پيشرفت و عدالت خواهد شد و علاوه بر اين رسانه‌ها نقش اساسي در ايجاد نشاط و اميد در جامعه و تشويق مردم به حضور حداکثري در انتخابات 1400 و تبيين معيارهاي کانديداي اصلح بر عهده خواهند داشت.

انتهاي خبر/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۲:۳۱

25 Apr 2021