۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۷۳۳۰
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توسعه مطلوب زیرساخت‌های گردشگری در بهشت بوم گردی ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران زیرساخت‌های مناسب و مطلوبی برای پذیرش و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دارد.
توسعه مطلوب زیرساخت‌های گردشگری در بهشت بوم گردی ایران
مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این استان به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران زیرساخت‌های مناسب و مطلوبی برای پذیرش و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در دوران پساکرونا دارد و می‌تواند به بهترین نحو میزبان گردشگران و مسافران باشند.

وی افزود: زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سامان که یکی از شهرستان‌های گردشگر پذیر چهارمحال و بختیاری است برای جذب گردشگران و مسافران به‌خصوص در دوران پساکرونا مطلوب و مناسب است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر طرح هتل‌آپارتمان سامان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

جوادی با اشاره به اینکه برای ساخت هتل‌آپارتمان سامان 48 میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود، عنوان کرد: بخش خصوصی برای احداث این طرح تاکنون 47 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده که از این مبلغ 23 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 24 میلیارد و 500 میلیون ریال آورده شخصی متقاضی بوده است.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از هتل‌آپارتمان سامان پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از هتل‌آپارتمان سامان زمینه اشتغال مستقیم برای 13 نفر فراهم و 36 تخت و 21 اتاق به ظرفیت اسکان چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۱:۲۷

25 Apr 2021