۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۴۷۳۲۵
درخواست شورای اسلامی شهرکرد از دانشگاه علوم پزشکی؛

واکسن کرونا به همه پاکبانان تزریق شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به اینکه پاکبانان شهرداری شهرکرد در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند بنابراین می‌طلبد واکسن کرونا به همه آن‌ها تزریق شود.
واکسن کرونا به همه پاکبانان تزریق شود
به گزارش جهانبین نیوز، فرهاد رئیسی در سیصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورا اظهارداشت: کادر درمان از جمله افرادی هستند که مستقیما با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و این ویروس ناشناخته هر روز به گونه‌ای جدید بروز پیدا می‌کند و قابل پیش‌بینی نیست بنابراین مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.

وی افزود: بعد از کادر درمان، شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که با شیوع ویروس کرونا ارائه خدماتش چندبرابر شده و درآمدهایش نیز کاهش پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: از زمان شیوع این ویروس تاکنون ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی، معابر و آرامستان و نظافت و ضدعفونی شهر به صورت مستمر انجام می‌شود که اگر پاکبانان به صورت کامل واکسیناسیون نشوند ممکن است زنجیره چرخش کرونا در بین این افراد در صورت ابتلا، مشکلات زیادی را ایجاد کند.

رئیسی ادامه داد: مغازه‌های تحت نظارت شهرداری از نظر درآمدی و اقتصادی مشکلات زیادی را دارند اما در کنار همه این مشکلات تلاش شد تا در راستای تحقق مصوبات ستاد کرونا گام موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه شهرداری علیرغم اینکه یک دستگاه خدمات‌رسان می‌باشد یک مجموعه اجتماعی است که همه مردم از آن انتظار دارند، گفت: شهرداری درآمد خوبی ندارد اما برای فضاسازی شهری و نصب المان‌ها در نوروز تلاش کرد و بودجه لازم پیش‌بینی شد.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: ارائه خدمت توسط مجموعه مدیریت شهری در حوزه مبارزه و مقابله با ویروس کرونا مطلوب بوده که می‌طلبد علوم پزشکی در راستای تزریق واکسن کرونا برای پاکبانان تمهیدات لازم را بیندیشد.

امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه تصریح کرد: زحمات کادر درمان برکسی پوشیده نیست و برای تزریق واکسن باید در اولویت باشند اما با توجه به اینکه بخشی از اقدامات مبارزه و مقابله با کرونا بر عهده پاکبانان است بنابراین می‌طلبد در این راستا تدابیر لازم اتخاذ و بعد از پاکبانان سالمندان در اولویت قرار بگیرند.

بلالی با اشاره به اجرای طرح دورکاری کارمندان گفت: اجرای طرح دورکاری و تعطیلی بازار سبب شده تا مراجعه مردم به شهرداری بیشتر شود و همین امر سبب شیوع ویروس در بین کارکنان شهرداری می‌شود.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: مردم استان قدردان تلاش و زحمات کادر درمان هستند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: نیروهای آرامستان، پاکبانان، جامعه معلولین و سالمندان از جمله افرادی هستند که باید در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا همگام با سایر دستگاه‌ها با مجموعه علوم پزشکی و کادر سلامت تلاش کرد تا در مقابله، پیشگیری و مبارزه با کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: نیروهای آرامستان با تمام قدرت برای تغسیل و تکفین متوفیان کرونا ایستادند و کار کردند، همچنین نیروهای خدمات شهری برای نظافت شهر به صورت کامل و تمام وقت حضور داشتند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۲:۲۵

25 Apr 2021