۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۳۲۱
امام جمعه هفشجان؛

گوشمان باید به حرف رهبری باشد/تنها راه مذاکره برداشتن تحریم هاست

حجت الاسلام سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان گفت: دیدگاه رهبر نسبت به طرف های مقابل مذاکرات وین دیدگاه مثبتی نیست، اینها غیر از کار شکنی، غیر از توطئه ، غیر از تقویت دشمنان این آب و خاک برای ایران کاری نکرده اند.
گوشمان باید به حرف رهبری باشد/تنها راه مذاکره برداشتن تحریم هاست
حجت الاسلام سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛اظهار کرد: در رابطه با مذاکرات وین نباید خوشبینانه برخورد کرد و ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین برد،گوشمان باید به حرف رهبر باشد.

وی افزود:اطاعت از رهبری وظیفه شرعی و دینی همه ما در جامعه اسلامی است، هرکسی در هر موقعیتی باید ببیند مبانی رهبری چیست و طبق مبانی رهبری عمل کند.

جلالی ضمن بیان اینکه سیاستمداران با بررسی مبانی رهبری در مورد سیاست باید دیدگاه ایشان را مورد بررسی قرار دهند، بیان کرد:طرف مذاکرات غیر از کار شکنی، غیر از توطئه ، غیر از تقویت دشمنان این آب و خاک از جمله منافقین و ضد انقلاب و ...برای خیانت ،توطئه و همکاری با دشمنان انقلاب اسلامی هیچگونه اعتمادی برای خود جلب نکردند.

وی با بیان اینکه طرف مذاکرات ما همه کشور های اروپایی و آمریکا به غیر از چین و روسیه است اظهار کرد: لغو تمام تحریم ها در عمل می تواند اولین راه اعتماد سازی برای مذاکره باشد.

وی در پایان با توصیه به اینکه مدیون شهدا نباشیم و با هرمقام و جایگاهی باید در خط مقدم جبهه ها حضور داشته باشیم بیان کرد: امروز باید خط مقدم جبهه را تشخیص دهیم و تابع حرف رهبری باشیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۵:۵۴

24 Apr 2021