۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۷۳۱۶

4 پروژه ملی در شهرستان بن نیازمند تخصیص اعتبار است

زلیخا قنبری،نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تسریع در اختصاص اعتبار جهت۴ پروژه ملی در شهرستان بن که نیاز مبرم شهرستان و استان است.
4 پروژه ملی در شهرستان بن نیازمند تخصیص اعتبار است
به گزارش جهانبین نیوز؛  زلیخا قنبری نماینده شهرستان بن  در شورای اسلامی استان  با اشاره به عمده  مشکلات شهرستان بن گفت: پروژه های ملی در این شهرستان کلنگ زنی شده که نیاز مبرم و ضروری شهرستان است و می طلبد هر چه سریعتر اختصاص بودجه جهت افتتاح آنها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان افزود:  چهارخطه بن-داران نزدیک دو سال است کلنگ زنی و شروع به کار شده اما روند اجرایی آن به کندی پیش می رود که متاسفانه باعث مسائل و مشکلات و حوادث تلخ و ناگواری شد.

از جمله  کم توجهی و نقص و عدم نصب بموقع علائم راهنمایی و رانندگی و عدم تسطیح گود برداری‌ها و بر هم ریختگی عرض شانه های این جاده متاسفانه تصادفات متعددی که منجر به جرح و فوت و خسارت جانی و مالی گردیده را بدنبال داشت.

  همچنین پروژه انتقال آب بن بروجن که از مطالبات اصلی و مهم مردم شهرستان بن است خواستاریم با اختصاص بودجه های کافی سریعتر به بهره برداری برسند.

وی تکمیل  فاضلاب شهر بن و اختصاص اعتبار جهت فاضلاب شهرهای وردنجان و یانچشمه را عنوان و گفت :عدم اجرای دقیق و مسائل کارشناسانه و سریع  این پروژه مشکلات اجتماعی بسیاری را در شهر بن ایجاد نموده و همچنین با توجه به اینکه شهرها و روستاهای بخش مرکزی و شیدا نیاز مبرم به احداث بیمارستان شبانه روزی در شهرستان بن داشته  اختصاص بودجه جهت احداث  آن را از ضروریات دانست.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۴:۰۸

24 Apr 2021