۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۷۳۰۶
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

چهارمحال و بختیاری در رعایت پروتکل های بهداشتی سوم شد / حضور مسافرین در استان شرایط فعلی را رقم زد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهاجرت حدود یک میلیون نفر معادل جمعیت استان ، از استان هایی همجوار همچون اصفهان ،خوزستان،کهکیلویه و بویر احمد شرایط امروز را برایمان رقم زده است.
چهارمحال و بختیاری در رعایت پروتکل های بهداشتی سوم شد / حضور مسافرین در استان شرایط فعلی را رقم زد
به گزارش جهانبین نیوز؛  اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه قرارگاه سلامت طرح حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:  همه فعالیت های صورت گرفته در راستای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه ،بسیج،دانشگاه علوم پزشکی ، هلال احمر استان و دیگر دستگاه های متولی در سال گذشته جای افتخار دارد اول اینکه استان چهار محال و بختیاری سومین استان در مراعات پروتکل های بهداشتی در کشور بوده است و دوم در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی رتبه خوبی را کسب کرده که توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

عباسی با اشاره به اینکه نسبت متوسط رعایت پروتکل ها در کشور  54 درصد میباشد به کاهش این روند در استان اشاره کرد و گفت : از دلایل پیشرفت کرونا در استان، مهاجرت حدود یک میلیون نفر معادل جمعیت استان از استان هایی همجوار همچون اصفهان ،خوزستان،کهکیلویه و بویر احمد دانست و پرجمعیت بودن روستاها و حضور مسافرین در استان این شرایط امروز را برایمان رقم زده است.

وی با اشاره به تغییر منحنی های بعضی از شهرستان ها و مراقبت از آن افزود: فرمانداران و مسئولین شهرستان ها باید نسبت به هفته ای که در پیش رو هست و با تمدید محدودیت ها از طرف ستاد ملی کرونا در استان های قرمز  دقت بیشتری بکنند.

عباسی در هر شهرستانی و در هر شهر و روستایی هرنوع تجمع غیر قانونی را خلاف دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی در مقابله با مراسمات و تجمع های غیر قانونی در شهرستان ها باید حکم لازم را از مرجع قضایی که دادستان  شهرستان است بگیرد و با متخلفان برخورد لازم را انجام دهد.

وی در پایان بیان کرد: در بعضی از شهرستان ها در جشن های عروسی پدر داماد ، پدر عروس  و حتی خود داماد را بازداشت کرده اند، پس مردم با رصد و گزارش تخلف به نیروی انتظامی در این هفته پیش رو نسبت به کاهش و قطع زنجیره بیماری کرونا در استان کمک کنند.

انتهای پیام/ 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۵۸:۳۳

22 Apr 2021