۱
plusresetminus
علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 1600 بسیجی در قالب 430 تیم و گروه تخصصی در اردوهای مراقبت ، نظارت ، رسد و حمایت در راستای طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی به کمک بیماران کرونایی در استان شتافتند.
عزمی به استواریِ گام های حاج قاسم/ مشارکت بیش از هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا
به گزارش جهان بین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرماند ه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری در حاشیه جلسه نشست ستاد مقابله با کرونا در استان بیان کرد:با شروع و شیوع بیماری کرونا در کشور تفاهم نامه ای توسط فرمانده کل سپاه و وزارت بهداشت و درمان بسته شد ، به طبع همین تفاهم نامه ما بین سپاه های استانی و دانشگاه های علوم پزشکی استانها نیز منعقد گردید.

اکبری افزود: از ابتدای آذر ماه سال 99 این طرح شروع شد که در مرحله اول طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موفقیت های بسیار ارزشمندی در سراسر کشور رقم خورد که اثر گذاری این طرح در استان چهارمحال و بختیاری بیش از 90 درصد بود است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا جهش یافته پس طرح شهید سلیمانی نیز باید تقویت شود اظهار کرد: گام پنجم طرح ابلاغ شد در این راستا قرارگاه های استانی و شهرستانی طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است.

اکبری با اشاره به کمک در پشتیبانی ازاین طرح افزود:بیش از 1600 بسیجی در قالب 430 تیم و گروه تخصصی در اردوهای مراقبت ، نظارت ، رسد و حمایت در راستای طرح سپهبد شهید  قاسم سلیمانی به کمک بیماران کرونایی در استان شتافتند.

سردار اکبری در پایان و با شروع گام پنجم طرح شهید سلیمانی که موجب کاهش مبتلایان و همچنین فوتی ها در استان شده است خاطر نشان کرد: با همکاری مردم و پشتیبانی مسئولین همچون مرحله اول طرح شهید سلیمانی موفق می شویم.

انتهای پیام/ 


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۰۶:۴۰

22 Apr 2021