۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۷۳۰۲
جانشين فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگيری 9 سارق و 37 معتاد متجاهر در چهارمحال و بختياری

جانشين فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگيری 9 سارق و 37 معتاد متجاهر در عملیات‌های مختلف در چهارمحال و بختياری خبر داد.
دستگيری 9 سارق و  37 معتاد متجاهر در چهارمحال و بختياری
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد سعید یاری جانشين فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و احشام، رسيدگی به موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کیار و سامان با انجام اقدامات گسترده پليسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 9 سارق را دستگير كنند.

جانشين فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: بر اساس تحقيقات علمی و فنی پليس، سارقان به 24 فقره سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و احشام اعتراف كردند كه متهمان جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

یاری همچنین از دستگيری 37 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با محوريت پاكسازی نقاط آلوده در شهرستان بروجن خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی و جلب رضايت عمومی مردم، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان بروجن اجراء كردند.

وی ادامه داد: در اجرای اين طرح که با همکاری عوامل انتظامی شهرستان بروجن انجام شد، 37 معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

جانشين فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رضايتمندی مردم از اجرای اين طرح از همکاری صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای اين گونه طرح‌ها ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک، به‌ويژه در زمينه تهیه و توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت‌های پليسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۹:۱۴

22 Apr 2021