۰
plusresetminus
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه اخباری که در اختیار مجلس قرارگرفته حاکی از این است که مذاکره کنندگان در وین به جمع بندی نرسیدند گفت: براساس جدید ترین اخبار هیئت مذاکره کننده ایرانی در حال بازگشت به کشور است.
اخبار ضد و نقیض از مذاکرات وین/ عضو هیات رئیسه مجلس: تیم مذاکره کننده در حال بازگشت به کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار اخباری از مذاکرات وین مبنی بر اینکه آمریکایی ها قصد ندارند تحریم های اعمال شده را به صورت یک‌جا بردارند و تنها به تعلیق 120 یا 180 روزه تحریم ها رضایت خواهند داد، خبرهای ضد و نقیضی درباره ادامه مذاکرات با اروپایی ها به گوش می رسد.

از سوی برخی مقامات دولتی به شدت تلاش می کنند خبر منتشر شده را تکذیب کنند؛ این تکذیب ها تا حد زیادی نشان از تمایل دولت برای رسیدن به توافق تا پیش از ایام انتخابات ریاست جمهوری است و در واقع اقدام آمریکا به نوعی پوئن انتخاباتی به دولت محسوب می شود.

در این بین اما «محمدحسین فرهنگی»، عضو هیئت هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره اینکه اخباری که در اختیار مجلس قرارگرفته حاکی از این است که مذاکره کنندگان در وین به جمع بندی نرسیدند گفت: براساس جدید ترین اخبار هیئت مذاکره کننده ایرانی در حال بازگشت به کشور است.

وی با بیان اینکه تنها راه آمریکا برای حل مشکل برجام این است که تمام آنچه را که خودش از بین برده برگرداند ادامه داد: ما هیچ موضوع دیگری  را در جریان مذاکرات نسبت به آمریکا دنبال نمی کنیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مصوبه مجلس درخصوص لغو تحریم ها مصوبه روشنی است که در حال اجرا است تاکید کرد: مجلس هر اقدامی خارج از این مصوبه را نخواهد پذیرفت.

بنابر گزارش دانا؛ تاکنون خبری مبنی بر درست یا غلط بودن ادعای محمد حسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس، از وین به گوش نرسیده است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۲۱:۱۲:۳۱

21 Apr 2021