۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۷۲۷۷

سلامت زیر بنای توسعه همه جانبه کشور است

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون سلامت به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه کشور به رسمیت شناخته شده و در سیاست های کلی نهادینه شده است.
سلامت زیر بنای توسعه همه جانبه کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه هر سال که به عنوان «هفته سلامت» نامگذاری شده، فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای حوزه سلامت و از طرفی تبیین جایگاه مهم این حوزه برای جلب مشارکت اجتماعی است.

وی افزود: در حالی هفته سلامت امسال را آغاز می‌کنیم که، لزوم حفظ سلامت به عنوان مهمترین مسئله در سطح جهان و کشور، همه مسائل دیگر را تحت تاثیر قرار داده و به همگان ثابت کرده که تحقق کامل سلامت به تنهایی از عهده یک سازمان یا نهاد خاص برنمی‌آید و برای این امر نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

رئیس مرکز بهداشت استان ادامه داد: شیوع ویروس کرونا به رغم همه مشکلات و گرفتاری‌های که بوجود آورد، این مسئله را به درستی در جهان تبیین کرد که برای مبارزه با بیماری‌ها و تحقق همه شاخص‌های سلامت، تک تک افراد جامعه و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید با همدلی و همراهی برای نعمت سلامت تلاش کنند تا بواسطه آن، کار، تلاش و توسعه در جامعه در جریان باشد.

وی با بیان اینکه سلامت در همه ابعاد، ارزشمندترین سرمایه زندگی هر فرد است اظهار داشت: اکنون سلامت به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه کشور به رسمیت شناخته شده و در سیاست های کلی نهادینه شده است.

جزایری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت سال ۱۴۰۰، از اهتمام مستمر و گام های استوار تمامی متولیان سلامت در مسیر پیشبرد ،پیشرفت و اعتلای سلامت صمیمانه تشکر کرد.

وی در پایان افزود:تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی بویژه در راستای مقابله با کرونا را ارج نهاده و امید است با یاری خداوند، با ایثار جهادگرانه کادر بهداشتی و درمانی و همراهی مردم، بیماری کووید_۱۹ از استان، کشور و جهانمان رخت بربندد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۹:۰۲

21 Apr 2021