۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۷۲۶۷
امام‌جمعه فارسان؛

نبايد بيش از اندازه به تحرکات دشمن ضريب داده شود

امام‌جمعه فارسان حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: فقط در جنگ نظامي نيست که زد وخورد وجود دارد، در جنگ‌هاي اطلاعاتي و امنيتي و رسانه‌اي نيز تک و پاتک وجود دارد و نبايد بيش‌ازاندازه به تحرکات دشمن ضريب داده شود.
نبايد بيش از اندازه به تحرکات دشمن ضريب داده شود
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در مورد تروريسم هسته‌اي براي فشار در مذاکرات هسته‌اي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: اين سومين حمله به تأسيسات شهيد احمدي روشن در نطنز است، حمله اول که سايبري بود، در اواسط تيرماه ۸۹ و در زمان دولت دمکرات اوباما و چراغ سبز او به وقوع پيوست، دومين حمله، تيرماه ۹۹ و درزمان ترامپ، اتفاق افتاد که توسط يک مهندس نفوذي که در مسئوليت يکي از شرکت‌هاي پيمانکاري سنجش و اندازه‌گيري، طراحي و اجرا شد،سومين حمله نيز اين هفته در زمان دولت دموکرات جوبايدن انجام شد.

وي افزود: چرا ايران پاسخ اين حملات را نمي‌دهد؟ شايد اين سؤال بيشترين فراواني را در بين پرسش‌هاي مردمي داشته باشد؛ در اين باره گفتني است: اين حملات در واقع پاتک‌هاي دشمن برعليه ما است. صدمات و خساراتي را که در سال گذشته و ساليان قبل، رژيم غاصب از ايران خورده است، يک فهرست طولاني مي‌شود.
 
ملک پور تصريح کرد: حملات سايبري و پهبادي گروه‌ها و کشورهاي مقاومت به منافع راهبردي رژيم غاصب در داخل سرزمين‌هاي اشغالي فراوان است که برخي منعکس‌شده و بسياري نيز منتشر نمي‌شود؛ بنابراين، اين‌گونه نيست که ايران و هم‌پيمانانش دست روي دست گذاشته و ساکت نشسته باشند.
 
وي اظهار داشت: دومين پرسش و مطالبه مهم اين است که چرا و تا کي جريان نفوذ بايد به اين‌گونه عمليات خرابکارانه در تاسيسات راهبردي ما داشته باشد ؟ پاسخ اين است که فقط در جنگ نظامي نيست که زد وخورد وجود دارد.
 
ملک پور در پايان بيان داشت: در جنگ‌هاي اطلاعاتي و امنيتي و رسانه‌اي نيز تک و پاتک وجود دارد ونبايد بيش‌ازاندازه به تحرکات دشمن ضريب داده شود، بااين‌همه نمي‌توان نگراني خود را از تداوم اين حرکت‌هاي خائنانه انکار کرد. بايد نفوذ، جدي گرفته شود تا قدر مجاهدت‌هاي خاموش و بي‌نظير سربازان و سرداران امنيت بيشتر دانسته شده و تحت‌الشعاع قرار نگيرد.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۱:۵۷

20 Apr 2021