۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۵۷
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

تاکنون از نقاهتگاه های چهارمحال و بختیاری استفاده نشده است/با تکمیل ظرفیت بیمارستان ها نقاهتگاه راه اندازی می شود

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: ا کنون در استان بدلیل اینکه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ،ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را داشته اند ازین نقاهتگاه ها هیچگونه استفاده ای نشده است اما با توجه به شیوع و جهش ویروس منحوس کرونا و احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان ها لازم است نقاهتگاه ها راه اندازی شود.
تاکنون از نقاهتگاه های چهارمحال و بختیاری استفاده نشده است/با تکمیل ظرفیت بیمارستان ها نقاهتگاه راه اندازی می شود
به گزارش جهان بین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری  در خصوص تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه 200 تختی اظهار کرد: در راستای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  به کمک  دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش،هلال احمر و اورژانس 115 استان نقاهتگاهی به ظرفیت 200 تخت خوابی در شهرکرد راه اندازی شد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز ویروس منحوس کرونا در کشور و استان افزود:با توجه به اعلام آمادگی فرمانده کل سپاه به فرماندهان سپاه های استانی، نقاهتگاهی در مکان بسیار خوبی که توسط اداره کل آموزش و پرورش در اختیار گذاشته شد، جهت پذیرش بیماران کرونایی آماده سازی و تجهیز شده است.

سردار اکبری افزود:تا کنون در استان بدلیل اینکه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ،ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را داشته اند ازین نقاهتگاه ها هیچگونه استفاده ای نشده است اما با توجه به شیوع و جهش ویروس منحوس کرونا و احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان ها  لازم است نقاهتگاه ها راه اندازی شود.

اکبری افزود:علاوه بر نقاهتگاه سالنی هم در صورت افزایش تعداد بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

سردار اکبری ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل در ستاد کرونا استان و همه کسانی که در مقابله با بیماری منحوس تلاش می کنند بیان کرد: خواسته ما از مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری این است که همان طور که تا کنون از نقاهتگاه استفاده ای نشده است سعی کنیم تا پایان این ویروس منحوس همچنان ازین مکان ها استفاده ای نشود چرا که استفاده از نقاهتگاه ها در مواقع اضطراری است.

وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات پزشکی که در راستای مقابله با ویروس کرونا داده شده است افزود:آروز داریم در این ماه مبارک بیماری در سطح دنیا و در سطح کشور و مردم عزیزمان با رعایت تمامی پروتکل برطرف شود.

اکبری در ارتباط با طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود :این طرح از ابتدای شروع (اول آذرماه سال 99) موفقیت های چشم گیری داشته اما بعد از ایام تعطیلات و با توجه به شیوع بیماری جهش یافته این وضعیت تغییر پیدا کرد که میتوان با همان اقدامات مرحله اول طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این بیماری را مهار کرد.

وی در آخر با اعلام آمادگی پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمی بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در تمامی بحران ها و سختی ها ،نوید حضور در تمامی شرایط در کنار مردم را داد و افزود:ما سبز پوشان ولایت همواره در کنار مردم عزیز و مسئولین استانی خواهیم بود و آماده دریافت کمک های مردمی و رساندن آن بدست نیازمندان هستیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۱:۴۵

19 Apr 2021