۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۴۷۲۳۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کارشکنی در اجرای آبگیر بن_بروجن، امنیت پروژه های تامین آب در بالادست را به خطر می اندازد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صرف نظر از اختلافات بین دو استان اینگونه حرکت ها نه تنها هیچ کمکی برای تامین آب اصفهان نمی‌کند بلکه پروژه های تامین آب در بالادست به خصوص در کوهرنگ را تحت الشعاع قرار می دهد.
کارشکنی در اجرای آبگیر بن_بروجن، امنیت پروژه های تامین آب در بالادست را به خطر می اندازد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پروژه بن_بروجن مورد تایید دولت های متوالی است و مصوبات مختلف دولتی و وزارت نیرو را دارد.

وی افزود: این پروژه ردیف ملی دارد و برای آن اعتبار تخصیص داده شده است، وزارت نیرو اجازه انتشار آگهی و گرفتن پیمانکار برای آبگیر این پروژه را صادر کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متاسفانه عده ای افراد خودسر که مشخص نیست به دنبال چه هدفی هستند و از کجا در محل حاضر شدند برای بار دوم در روند اجرای پروژه کارشکنی کرده و امروز ماشین پیمانکار مربوطه را آتش زدند.

عباسی عنوان کرد: به مسئولان و مردم شریف استان اصفهان این پیام را می دهم که اجازه ندهند اینگونه حرکت ها اختلاف بین مردم و مسئولان دو استان را تشدید کند.

وی خاطرنشان کرد: صرف نظر از اختلافات اینگونه حرکت ها نه تنها هیچ کمکی برای تامین آب اصفهان نمی‌کند بلکه پروژه های تامین آب در بالادست به خصوص در کوهرنگ را تحت الشعاع قرار می دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر سه تونل ۱ و ۲ و ۳ کوهرنگ آب استان اصفهان را تامین می کند اما اگر قرار باشد پروژه ای که آب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری را تامین می‌کند اینگونه مورد تعرض قرار گیرد، چطور باید امنیت سه سد مذکور تامین شود.

عباسی یادآور شد: برای رفع مشکلات دو استان و تامین آب اصفهان به ویژه در منطقه کوهرنگ تاکید دارم مسئولان شورای تامین این استان که برابر مصوبه شورای امنیت کشور موظف به تامین امنیت این پروژه هستند اجازه تخریب، توهین و بعضا قمه کشی عده ای را ندهند.

وی تاکید کرد: ضمن محکومیت اینگونه اقدامات از مسئولان اصفهان تقاضا دارم دیگر شاهد این قبیل اقدامات نباشیم.
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۰:۲۶

18 Apr 2021