۰
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه پمپاژ آب کشاورزی دشت اردل به دلیل مشکلات اعتباری متاسفانه تا کنون اجرا نشده با اجرا و تكميل اين طرح، تحولي بزرگ در كشاورزي منطقه اردل ايجاد خواهد شد.
پمپاژ آب کشاورزی دشت اردل به دلیل عدم اعتبار اجرایی نشد/ با اجرای طرح فوق تحول عظیمی در این شهرستان رخ می دهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه بررسی مشکلات طرح پمپاژ آب کشاورزی دشت اردل و روستای دهکهنه رویگر گفت:  پروژه های فوق  به دلیل مشکلات اعتباری متاسفانه تا کنون اجرا نشده با اجرا و تكميل اين طرح، تحولي بزرگ در كشاورزي منطقه اردل ايجاد خواهد شد.
 
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن برشمردن اهميت اجراي اين پروژه در راستاي افزايش سطح توليدات محصولات كشاورزي و اشتغالزايي در بخش كشاورزي گفت: امیدواریم از محل 'تنگ دركش وركش' از طريق لوله گذاري این  انتقال آب اجرا و عملياتي شود .
 
وی افزود:  نداشتن برنامه ریزی درست و تخصیص نیافتن اعتبار در زمان مورد نیاز از مهمترین عواملی است که اجرای این طرح های بزرگ و حیاتی را در شهرستان اردل  با مشکل و تاخیر رو به رو کرده است.
 
رضایی سرپیری افزود:  در این جلسه مصوب شد که شرکت برق استان ظرف مدت 10 روز کاری نسبت به بررسی چگونگی تامین اعتبارات برق پروژه آب روستای دهکهنه روگر اقدام و در جلسه ای متشکل از رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، صنعت معدن و تجارت، اداره برق و جهاد کشاورزی تصمیم گیری نهایی بعمل اید همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری اعتبار بمنظور تکمیل پروژه آبرسانی به دشت اردل را معمول و نتیجه را به جهاد کشاورزی جهت تکمیل پروژه فوق اعلام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۳:۰۰

14 Apr 2021