۰
plusresetminus
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ جسارت و شهامت هند برای میزبانی قابل تحسین است اما از مسئولان AFC برای حفظ سلامتی بازیکنان،مربیان و تمام مسئولان برگزاری مسابقات انتظار بیشتری داشتیم.
گل‌محمدی:‌ شهامت هند قابل تحسین است اما از AFC انتظار بیشتری داشتیم/پرسپولیس با سرسختی باید این روزها را سپری کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل بازی با الوحده امارات اظهار داشت:  جسارت و شهامت هند برای میزبانی قابل تحسین است اما از مسئولان AFC برای حفظ سلامتی بازیکنان،مربیان و تمام مسئولان برگزاری مسابقات انتظار بیشتری داشتیم و می‌خواستیم امکانات بیشتری فراهم شود.

گل محمدی تصریح کرد: به هر صورت فکر می‌کنم رسیدن به این انتظارها مقداری سخت است. شرایط خوبی داریم و تیم از لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی قرار گرفته است.

وی افزود: انتظار داشتیم دو جلسه تمرینی در این شهر داشته باشیم اما متاسفانه انجام نشد. شاید از این لحاظ عقب باشیم اما بازیکنان ما ثابت کرده اند مرد روزهای سخت هستند و در بدترین و سخت‌ترین شرایط می‌توانند انتظارات هواداران که همیشه زیاد بوده برآورده کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: البته انتظارات هواداران از ما بجا بوده و برای شادی آنها انگیزه زیادی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم در این دوره از مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. شاید باید بدانیم روزهای سختی در انتظارمان است و با سرسختی زیاد باید این روزها را سپری کنیم و اینکه از حضور در هند خوشحال هستیم، اما انتظار بیشتری از میزبانی شهر گوآ داشتیم. 

گل محمدی عنوان کرد: انگیزه زیادی برای موفقیت داریم که نشأت گرفته از انرژی خوب هواداران است. تیم پرهواداری هستیم که حدود 50-40 میلیون هوادار در ایران دارد. همین تعداد هواداران سبب ایجاد انگیزه می‌شود. در پرسپولیس نسل جنگنده و با روحیه‌ای از بازیکنان وجود دارند که نقطه قوت تیم ما همین بازیکنان و هواداران هستند.

وی ادامه داد: شرایط برای رسیدن به سومین فینال در چند سال اخیر مهیا است و بازیکنانم انگیزه خیلی زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی دارند. با گذشتن از تمام سختی‌های پیش رو  و با روحیه خوب می‌توانیم حضور در سومین فینال را هم تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال صعود این تیم از گروه گفت: فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف ما در حال حاضر صعود از گروه است. البته این کار آسان نیست زیرا تمام تیم‌های حاضر در گروه شانس دارند به مرحله بالاتر بروند.  کار ما سخت است زیرا حریفان آمادگی زیاد و امکانات خیلی خوبی دارند. ما هم با شرایط خوبی به هند آمده‌ایم و آماده هستیم. امیدواریم با انجام دادن بازی‌های خوب به عنوان سرگروه بالا برویم. 

گل محمدی در باره تیم گوآی هند توضیح داد: اولین حریف ما الوحده امارات است و تمرکزمان روی همین تیم است، اما وقتی گوآ توانسته تا این مرحله بالا بیاید، کار بزرگی انجام داده و قطعا آنها هم انگیزه‌های خیلی خوبی برای رقابت با تیم‌های دیگر دارند. فکر نمی‌کنم حریف ساده‌ای باشد و تیم سختکوشی است. قطعا کیفیت خوبی داشته که به این مرحله رسیده است.

وی درباره نفرات مصدوم پرسپولیس توضیح داد: یکی دو بازیکن داشتیم که متاسفانه آنها را از دست دادیم،‌ البته احتمال دارد بار دیگر به تیم اضافه شوند. باید منتظر باشیم و ببینیم وضعیت آنها به چه شکلی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه مشکلی با کرونا داشتند، گفت: مشکلاتی داشتیم،‌ اما نگرانی فعلی‌مان بحث سلامتی بازیکنان در هتلمان است. انتظار داشتیم نسبت به سلامتی بازیکنان، مربیان و برگزارکنندگان مسابقات حساسیت بیشتری وجود داشته باشد اما چنین موضوعی خیلی کم‌ است. در هتل حباب پزشکی نداریم و از این بابت خیلی نگرانی نداریم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۴:۵۲

13 Apr 2021