۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۷۱۸۸
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد مطرح کرد؛

افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها در خیابان کاشانی شهرکرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها در خیابان کاشانی شهرکرد افزایش می‌یابد و با تجمعات در این خیابان برخورد می‌شود.
افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها در خیابان کاشانی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ چند شب پیش حادثه‌ای در یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد شهرکرد یعنی خیابان کاشانی رخ داد.

به گفته حاضران در این حادثه راننده خودرو با سرعت زیاد با چند ماشین برخورد کرده و باعث ترس و تشویش در بین حاضران در صحنه شده است.

همچنین روز گذشته نیز یک تصادف شدید در این خیابان رخ داد و یک خودرو به درختی در بلوار برخورد کرد.


روز یا شبی نیست که خیابان کاشانی شهرکرد خبرساز نباشد، از دور دور و کورس خودروها گرفته تا تجمعات و گعده‌هایی که مقابل مغازه‌ها یا بر سر کوچه‌های این خیابان تشکیل می‌شود.

موضوعی که به ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا هم کشیده شد و دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان پیشنهاد از اعضای ستاد خواست تا خیابان‌ها پرتردد در مرکز استان و سایر شهرستان‌های بزرگ مانند بروجن، فارسان و لردگان مسدود شود، و تاکید کرد حدود ۹۰ درصد ترددها در خیابان کاشانی شهرکرد غیرضروری است.

وی همچنین یادآور شد: میزان بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان به بیش از ۸۰ نفر در روز افزایش پیدا کرده است، اگر روند شیوع بیماری کنترل نشود، قطعا با مشکلات بسیاری روبرو خواهیم بود.

همچنین اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت غیرضروی برخی از اصناف در خیابان‌های پرتردد شهرستان‌ها مانند خیابان کاشانی و ملت، توضیح داد: باید تذکرات لازم به این اصناف داده شود، اگر نتوانیم با مباحث نظارتی از شلوغی در این خیابان‌ها بکاهیم، مجبوریم این خیابان‌ها را برای کاهش تردد و تجمع مسدود کنیم.

عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد نیز در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تصمیم گیری درباره خیابان کاشانی با شورای شهر است و نمی توان به صورت کامل یک خیابان را بست.

وی افزود: محدودیت های شبانه همچنان با جدیدت از سوی نیروی انتظامی اعمال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد ادامه داد: مقرر شد برای تجمعات خیابان کاشانی و همچنین دور دور در این خیابان ابتدا تذکر داده شود و بعد از آن اگر توجه نشد برخورد شود.

علی محمدی عنوان کرد: همچنین نظارت‌ها و بازرسی‌ها در خیابان کاشانی شهرکرد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۲:۳۱

13 Apr 2021