۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۷۱۷۴

وجود خلا ها در مدیریت شهری مربوط به عدم آموزش شوراهای اسلامی است

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از مشکلات و وجود خلا ها در مدیریت شهری مربوط به عدم آموزش شوراهای اسلامی است.
وجود خلا ها در مدیریت شهری مربوط به عدم آموزش شوراهای اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز ، حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی استان، در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:  بسیاری از مشکلات و وجود خلا ها در مدیریت شهری مربوط به عدم آموزش شوراهای اسلامی می باشد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی جهت شوراهای اسلامی خاطر نشان کرد اگر آنها شرح وظایف خود را کامل مسلط باشند تخلفات به حداقل رسیده.

رضایی سرپیری آموزش شوراهای اسلامی را معضل بزرگی دانست و افزود اگر دستگاه ها در تامین اعتبارات آموزشی به شورای اسلامی استان کمک کنند بسیاری از مشکلات مدیریت شهری مرتفع می شود.

سپس رحمت اله حکمی شلمزاری نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان افزود: متاسفانه مجموعه اداری  به علت کمبود اعتبارات اقدامات خود را انگونه که مردم انتظار دارند انجام نداده که امیدواریم اعتبارات استانی افزایش یابد.

صادق عالیپور نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از پروژه های عمرانی در شهرستان فارسان راکد مانده لذا خواستاریم نگاه ویژه ای به آنها شود.

زلیخا قنبری نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان خاطر نشان کرد شهرستان بن شهرستانی تازه تاسیس می باشد لذا اختصاص اعتبارات ویژه به این شهرستان از ضروریات است .

در پایان ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به جایگاه شورای اسلامی استان گفت اعضای این شورا نقطه نظرات خود در خصوص آمایش سرزمین استان را ارایه و در مجموعه جلسات مدیریت برنامه ریزی استان به جد پیگیر معضلاتی از استان که از دید مسیولین غافل مانده باشند.

شهریار پور از دیدار فوق ابراز خرسندی نمود و افزود امیدواریم این دیدارها به صورت ماهیانه و یا فصلی مرتبا برگزار و تبادل نظر صورت پذیرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۴:۱۳

11 Apr 2021