۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۷۱۶۷
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

شانس 20 ورزشکار از چهارمحال و بختیاری برای حضور در المپیک و بازی‌های آسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ ورزشکار چهارمحال و بختیاری شانس حضور در المپیک و بازی‌های آسیایی را دارند.
شانس 20 ورزشکار از چهارمحال و بختیاری برای حضور در المپیک و بازی‌های آسیایی
حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در حاشیه شورای ورزش استان که با هدف حمایت از ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی اظهار کرد: سال‌های ۹۷ و ۹۸ با کسب بیش از ۲۸۰۰ مدال در تاریخ ورزش استان بی‌نظیر بود.

وی افزود: همچنین کسب عناوین برتر در ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری، آموزش، قهرمانی، مشارکت‌های اجتماعی، ستاد ساماندهی و ازدواج در سطح کشور مناسب بود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جلب نظر مسئولان فدراسیون فوتبال برای احداث کمپ تیم‌های ملی در این استان حاصل طرح این اداره کل با عنوان " چهارمحال و بختیاری، اردو بام ورزش کشور" بود.

کریمی عنوان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی کمیته حمایت از ورزشکاران المپیکی با جدیت پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مالی، جلسات تمرینی، جلسات مشاوره تخصصی، تدوین نظامنامه پاداش حضور و کسب مدال برای ورزشکاران تدوین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با بررسی‌های فعلی، احتمال حضور ۷ ورزشکار این استان در رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک و ۱۳ ورزشکار در بازی‌های آسیایی وجود دارد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۸:۳۹

10 Apr 2021