۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۷۱۴۴

وضعیت نگران کننده ژاپن در آستانه المپیک

وزیر دولت ژاپن از وضعیت ویروس کرونا در این کشور ابراز نگرانی کرد.
وضعیت نگران کننده ژاپن در آستانه المپیک
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از فارس، وزیر ژاپن در خصوص مسئول واکسیناسیون گفت که این کشور برای آماده‌سازی بازی‌ها از نزدیک با کمیته بین‌المللی المپیک همکاری می‌کند و علیرغم نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا، هیچ برنامه‌ای برای به تعویق انداختن وجود ندارد در صورتی که آنها تصمیم دیگری بگیرند.

تارو کونو افزود: ما فقط باید برای بازی‌ها و چگونگی کنترل شرایط آماده شویم. فکر می‌کنم تقریباً هر روز شرایط تغییر می‌کند، بنابراین آنها باید آماده این کار باشند اما فکر نمی‌کنم کمیته بین‌المللی المپیک به فکر به تعویق انداختن بازی‌های توکیو باشد.

این وزیر ژاپنی خاطرنشان کرد: بله وضعیت در اوزاکا نگران‌کننده است. یک نوع ویروس جدید مشابه نمونه‌ای که برای نخستین بار در انگلیس کشف شد، وجود دارد که به سرعت در اوزاکا در حال گسترش است.

کونو با اشاره به وضعیت توکیو، عنوان کرد: ما جهش مشابهی را در توکیو شناسایی کرده‌ایم بنابراین نگران هستیم که توکیو ممکن است طی دو هفته وضعیت اوزاکا را دنبال کند. ما واقعاً باید به شرایط توجه کنیم.

اوزاکا نسبت به توکیو بسیار کوچکتر است اما شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان روز گذشته ۸۷۸ مورد بود، در در حالی که در توکیو ۵۵۵ مورد جدید گزارش شده است.
نگرانی از شیوع ویروس کرونا باعث شد تا حمل مشعل المپیک در اوزاکا لغو شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۸:۰۹

8 Apr 2021