۱
plusresetminus
عضو هیات امنا بنیاد مستضعفان گفت: بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات می تواند باعث تقویت اقتدار بین المللی نظام باشد ،باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات فعال و جدی باشیم.
انتخابات یک فرصت نوسازی اجرایی است/ بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات  می تواند باعث تقویت  اقتدار بین المللی نظام باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛  محمد عباسی عضو هیات امنا بنیاد مستضعفان  در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد:  انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خود است و افزایش این مشارکت همواره از اصول و سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از 40 انتخابات را با حضور حداکثری مردم برگزار کرده ایم گفت: در همه دوره ها مردم ما با شور و هیجان وارد صحنه انتخابات شده اند و رفتن پای صندوق رای را جز وظایف خود دانستند.

عباسی با اشاره به اینکه بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات  می تواند باعث تقویت  اقتدار بین المللی نظام باشد  تصریح کرد: باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات فعال و جدی باشیم.

 وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند نقش بسیار موثری در مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند عنوان کرد:  رسانه‌ها برای حضور گسترده در انتخابات مردم را امیدوار کنند.

عباسی  با اذعان بر اینکه باید به مردم اختیار دهیم تا آینده خودشان را انتخاب کنند گفت:  شرایط امروز جامعه ما به گونه ای است که اگر دقت لازم را نداشته باشیم ممکن است در مشارکت تاثیر منفی داشته باشد.

وی با اذعان بر اینکه عده ای سعی کرده اند در مقام نظام اجرایی حتی در موضع سیاسی مردم را نا امید کنند اظهار کرد: برخی ها طوری کار کرده اند که مردم امیدی از کارگزاران و متولیان خودشان نداشته باشند .

عباسی بیان داشت: عده ای  هستند که از روی عمد با بخشی از رفتار های غلط  و بی اطلاعی ها  به دنبال این هستند که مردم را عصابی کنند گرچه ما مطمئن هستیم که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: رفتارهای نا مناسبی که جریان معیشتی و اقتصادی مردم را مختل  و آن ها را نگران کرده است، نباید موجب شود از رسالت حقیقی دست برداریم.
 
عباسی تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام در حوزه بین المللی است.
 
وی با تاکید بر اینکه برای مشارکت در انتخابات همه آحاد جامعه می توانند نقش آفرینی کنند و ربطی هم به جناح نداشته باشد گفت: فارغ از این مسئله که چه کسی قرار است رئیس جمهور باشد ، باید تلاش کنیم که همه مردم در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.
 
عباسی خاطر نشان کرد: ما وظیفه خود  می دانیم که  از تجارب و ظرفیت های لازم را از خود مردم ایجاد کنیم .
 
وی بیان داشت : کاندیدها باید برنامه هایی را ارائه دهند که مردم را خوشبین و امید را به آن ها تزریق کنند .
 
عباسی در پایان خاطر نشان کرد: نباید مردم را با این اقدامات ناامید کنیم ،  ما خادمان مردم هستیم و اگر لایق خدمت هستیم به جد آنها را همراهی می‌کنیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۴۰:۳۹

7 Apr 2021