۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۷۱۲۷

کلافگي مردم شهرستان لردگان از عدم آنتن‌دهي اينترنت و خطوط تلفن همراه

طي گزارش‌هاي مردمي سال‌هاست آنتن‌دهي تلفن همراه در محله‌هاي مختلف شهر لردگان ازقبيل طرح سپاه، حاجي آباد، معصوم آباد و... و مردم اين اهالي براي برقراري ارتباط و استفاده از اینترنت همراه با مشکل دست و پنجه نرم مي‌کنند.
کلافگي مردم شهرستان لردگان از عدم آنتن‌دهي اينترنت و خطوط تلفن همراه
به گزارش جهانبین نیوز، بارها از وضعيت نامناسب آنتن‌دهي تلفن همراه در شهر و روستاهاي شهرستان لردگان گزارش شد اما به نظر مي‌رسد گوش هيچ مسؤولي به اين مشکل بدهکار نيست.

گرچه شهرستان‌ لردگان از بدو ظهور اينترنت پرسرعت با مشکلات متعددي در اين زمينه روبه‌رو بوده است و اين روزها نياز به اينترنت پرسرعت براي استفاده از محتواهاي سرگرم‌کننده و آموزشي در ايام شيوع بيماري کرونا بيشتر از هميشه احساس مي‌شود.

بسياري از نقاط  دوردست شهرستان لردگان به‌طور کلي از اين نعمت برخوردار نيستند و مرکز شهرستان با سختي از آن استفاده مي‌کند، اين مهم در حالي است که اينترنت پرسرعت در جوامع توسعه يافته از نيازهاي اساسي و اوليه مردم به شمار مي‌رود ولي در شهرستان لردگان به‌ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان براي انجام تکاليف و تحقيق و با يک سرچ ساده مي‌بايست ارتفاعات را پيموده و چندين کيلومتر پياده‌روي نمايند.

ضعف در آنتن‌دهي تلفن همراه و اينترنت نه‌تنها در شهر لردگان بلکه در بيشتر روستاهاي شهرستان را نيز درگير و در کارهاي روزمره مردم اختلال ايجاد کرده است.

طي گزارش‌هاي مردمي سال‌هاست آنتن‌دهي تلفن همراه در محله‌هاي مختلف شهر لردگان ازقبيل طرح سپاه، حاجي‌آباد، معصوم‌آباد و... و مردم اين اهالي براي برقراري ارتباط با مشکل دست و پنجه نرم مي‌کنند.
 
در حالي که از روستاهاي ساير نقاط کشور خبرهاي تغيير نسل‌ها و بهره‌مندي از اينترنت پرسرعت به گوش مي‌رسد اما هنوز در شهرستان لردگان با بيش از 200 هزار نفر جمعيت براي برقراري يک ارتباط تلفني بايد منتظر منجي باشند.
 
از سوي ديگر در روزگار کرونايي که اين مهمان ناخوانده دانش‌آموزان را وابسته به شبکه شاد و فضاي مجازي کرده است آموزش مجازي اندر خم کوچه‌هاي بي‌اينترنت مانده و گويا قرار نيست براي رفع اين مشکل چاره‌انديشي شود.
 
اکثريت دانش آموزان شهر مي‌گويند: براي حضور در کلاس‌هاي درس بايد در کوچه و يا خانه همسايه و اقوام برويم تا بتوانيم در کلاس‌ هاي درس حضور پيدا کنيم .

اهالي شهر لردگان با انتقاد از بي‌توجهي مسؤولان نسبت به رفع اين مشکل مي‌گويند هر بار براي پيگيري مراجعه کرديم اما در عمل براي رفع آن اقدامي انجام نمي‌دهند.

اين در حالي است که در شرايط کرونايي مخابرات به‌عنوان يکي از زيرساخت‌هاي کسب و کار اينترنتي و آموزش مجازي بوده و ارائه بسياري از خدمات مستلزم بستر مناسب مخابراتي است.

انتهاي پيام/630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۱:۲۴

7 Apr 2021