۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۷۱۲۶
راستینه هفشجانی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو

پروژه احداث تونل جهنمی بهشت آباد باید متوقف شود

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس با بیان اینکه تونل جهنمی بهشت آباد در پی سیاست‌های غلط و طرحی غیرکارشناسی که امنیت استان‌ها را به خطر انداخته در حال احداث بوده تأکید کرد که این پروژه متوقف شده و باید متوقف باقی بماند.
پروژه احداث تونل جهنمی بهشت آباد باید متوقف شود
به گزارش  جهانبین نیوز ، احمد راستینه هفشجانی درنشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست گفت: ما سال 57 انقلاب کردیم و به همه زورگویی‌ها، لابی‌گری‌ها و سلطه‌جویی‌ها پایان دادیم، شعار عدالت را در دست گرفتیم و به تبعیت از امام حکیممان بر آن گردن گذاشتیم و امروز هم سرباز محض امام خامنه‌ای هستیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن وامان در مجلس ادامه داد: سیاست‌های غلط و پافشاری بر آن سیاست‌ها آتشی را افروخته که مسئولیت مستقیم آن برعهده شما است، هیچ مقام مسئولی حق ندارد به واسطه مسئولیتی در نظام رانتی را برای خود به جهت تضییع حقوق مردم منطقه‌ای قائل باشد و بداند که قانون در کمین اوست، به واسط تصمیمات غلط و ترک فعل بازخواست خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری را به ولایتمداری و تدین می شناسند به ویژه مردم نجیب شهرکرد که به پسوند دهکردی مفتخرند و شهدای زیادی را در دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کردند. آیت الله دهکردی را همه می‌شناسند و وصفش را شنیده‌اند، اگر به شناسنامه شماره 1336 شهید خرازی نگاه کنید پسوند دهکردی را خواهید دید. اولین شهید مدافع حرم از جامعه بسیج پزشکی کشور و اولین شهید بسیجی کشور در دفاع از حرم را مردم ولایتمدار دهکرد داده‌اند.

عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه مسئولان توجه کنند متأسفانه آنچه در فضای مجازی از جلسه‌ای در استان‌های همجوار منتشر شده است و سخن غیرمسئولانه سخیفی را فردی به زبان آورده و البته هیچ‌کس تأیید نمی‌کند و مورد محکوم است، اینجانب با نمایندگان آن استان صحبت کردم و این سخن سخیف و غیرمسئولانه را همه محکوم کردند.

راستینه هفشجانی اظهار کرد: با افتخار می‌گویم راستینه‌ام و به دهکردی غیرتمند افتخار می‌کنم و تأکید می‌کنم  سیاست‌گذاری‌های غلط و طرح‌های غیرکارشناسی چون تونل ویرانگر بهشت آباد امنیت استان‌ها را به خطر انداخته است و این تونل جهنمی متوقف است و متوقف باقی خواهد ماند. همچنین پروژه انتقال آب شرب نیمی از جمعیت استان معروف به بن- بروجن که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مصوبه دو دولت را دارد باید امسال به بهره‌برداری برسد و گره زدن آن با هر طرح غیرقانونی بدون پیوست‌های لازم زیست محیطی، اجتماعی و امنیتی ممنوع و محکوم است. از طرفی هر فشار سیاسی جهت اخذ مجوز زیست محیطی تونل جهنمی بهشت آباد به دقت رصد و از خاطیان وفق قانون شکایت خواهیم کرد و همه ظرفیت‌های قانونی را برای محاکمه چنین تصمیم خطرناکی به خدمت خواهیم گرفت. طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های بین‌ حوزه‌ای آب کلید خورده است و از کمیسیون تخصصی انتظار اقدام دارم و دستگاه‌های امنیتی نسبت به این توهین اقدام قانونی به عمل آورند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۱:۰۲

7 Apr 2021