۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۷۱۲۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

به دنبال پیدا کردن متهم نباشید، وضعیت استان خطرناک است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال پیدا کردن متهم نباشید، در حال حاضر وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا خطرناک است و ممکن است جان بسیاری از مردم در خطر باشد.
به دنبال پیدا کردن متهم نباشید، وضعیت استان خطرناک است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با بیماری در چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: دوست و فامیل بازی را کنار بگذارید و با آن دست مدیرانی که مصوبات ستاد را انجام نمی‌دهند برخورد کنید.

وی افزود: به دنبال پیدا کردن متهم نباشید، در حال حاضر وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا خطرناک است و ممکن است جان بسیاری از مردم در خطر باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های برتر قرار داشت  اما اصل گرفتاری مردم از تعطیلات عید نوروز آغاز شد، این موضوع طبیعی بود اما اگر مناسبت‌تر برخورد کرده بودیم وضعیت استان بهتر بود.

عباسی عنوان کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود پیک جدید بیماری کرونا حدوداً 8 هفته به طول بیانجامد لذا به دلایلی همچون حفظ جان مردم، وظایف محوله و همچنین برگزاری انتخابات پُرشور عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم کلی و ملی در خصوص رنگ‌بندی‌ها مشخص است که بر اساس قانون باید محدودیت‌ها و قوانین مربوط به هر رنگ انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بانک‌های این استان در مدت‌زمان تعطیلی مجدد بازار مدیریت کنند چک‌های بازاریان که مربوط به فرایند صنفی است برگشت نخورد.

عباسی تأکید کرد: از روز گذشته برای جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر اکیپ‌هایی مستقر شده‌اند، همچنین در صورت ورود آن‌ها به این استان باید اقدامات بهداشتی جهت غربالگری و کنترل شیوع بیماری کرونا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه آرامستان‌ها در شهرهای قرمز همچنان شامل محدودیت هستند و با مدیران متخلف در این خصوص برخورد می‌شود، گفت: عوامل برگزار کننده مراسمات عروسی و ختم با جمعیت زیاد باید معرفی شوند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۸:۵۴

6 Apr 2021