:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جزییات ممنوعیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۱۰۴
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مطرح کرد

جزییات ممنوعیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ممنوعیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.
جزییات ممنوعیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری
سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در آخرین رنگ‌بندی اعلام شده شهرها، 47 شهرستان کشور قرمز و 126 شهرستان نارنجی هستند.

وی افزود: شهرستان بروجن در آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت قرمز قرار داشت؛ در رنگ‌بندی جدید شهرکرد نیز به لیست شهرهای قرمز اضافه شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اضافه شدن شهرهای جدید، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در کشور به ۸۸ شهر رسید.

جزایری خاطرنشان کرد: مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک فعالیت می‌کنند، همچنین ادارات و سازمان‌ها نیز باید با یک‌سوم نیروهای خود فعالیت کرده و بقیه نیروها به‌صورت دور کار باشند.

وی در خصوص جزئیات محدودیت‌های کرونایی در استان  چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فعالیت مشاغل ۲ و ۳ و ۴ در شهرستان  بروجن  و شهرکرد ممنوع است، همچنین تعطیلی بازار شهرکرد و بروجن، فعلاً به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهرستان‌های نارنجی شامل  فارسان ، سامان ، بن ، لردگان و کیار ممنوع است.

جزایری تأکید کرد: فعالیت گروه شغلی ۴ در شهرستان‌های زرد شامل کوهرنگ و اردل و خانمیرزا ممنوع است.

وی بیان کرد: مراسم‌های مذهبی و فرهنگی ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های  قرمز و نارنجی ممنوع و در سایر شهرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا ، فعالیت آموزشی حضوری  مدارس در مناطق قرمز و نارنجی و زرد به‌طور کامل ممنوع است.

جزایری با اشاره به اینکه مطابق قانون خدمات کشوری در شرایط کرونایی ، ادارات مکلف به اجرای قانون دورکاری مطابق با رنگ شهرستان هستند، تأکید کرد: در صورت تخلف از موارد فوق، مراتب به بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۲:۳۵

5 Apr 2021