۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۷۱۰۰
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع):

عمل انقلابی و جهادی لازمه اثرگذاری شعار سال است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: شعار سال نباید لقلقه زبان باشد، بلکه باید جامه عمل بپوشد و تحقق پیدا کند تا در زندگی مردم و مسیر پیشرفت کشور اثرگذار شود.
عمل انقلابی و جهادی لازمه اثرگذاری شعار سال است
حجت الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماهِ عبودیت، بندگی و تضرع به درگاه الهی است.

وی افزود: آغاز و پایان سال جدید به ولادت باسعادت امام زمان (عج) مزین است و امیدواریم به برکت وجود این امام عزیز، برکات و فضایل الهی بر ملت ما نازل شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه با بیان یک  نکته اخلاقی با تأکید بر رعایت تقوای الهی ادامه داد: باید تلاش کنیم ضمن اینکه ظاهرمان نیکوست، باطن نیکویی هم داشته باشیم.

حسینی صدر خواستار ادامه کوشش و همت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شد.

وی به مسئله انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در خردادماه نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات موجود در کشور با مشارکت پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب دولت انقلابی، جهادی و پای کار و تلاش برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها » نام‌گذاری شده، رفع خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه، عمل انقلابی و جهادی لازمه اثرگذاری شعار سال است، تأکید کرد: شعار سال نباید لقلقه زبان باشد، بلکه باید جامه عمل بپوشد و تحقق پیدا کند تا در زندگی مردم و مسیر پیشرفت کشور اثرگذار شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۱:۳۲

5 Apr 2021