۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۷۰۷۵

روز طبیعت را به کام طبیعت تلخ نکنیم

امام جمعه شهر اردل گفت:طبيعت و منابع طبيعي سرمايه هاي ملي هستند که حفاظت و حراست از آن ها وظيفه همگاني وماموريتي براي همگان است لذا بايد در روز 13فروردین مراقب طبيعت باشيم.
روز طبیعت را به کام طبیعت تلخ نکنیم
حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز به روز طبيعت اشاره کرد و گفت:  با حضور در طبيعت از اين فرصت براي انديشه و نگريستن در آيات قدرت خداوند بايد بهره برداري کرد.

بهرامي اظهارکرد: همان گونه که انسان به عنوان مخلوق خداوند حق داشتن زندگي سالم را براي خود محفوظ مي داند ساير موجودات و مخلوق هاي خالق متعال نيز داراي چنين حقي هستند.

وي با بيان اينکه در روز طبيعت نبايد با ريختن زباله در طبيعت باعث آلودگي محيط زيست شد، گفت: مردم با رفتن به دامن طبيعت در 13 فروردين مي خواهند لحظات ارزشمند و شيرين خود را در کنار مواهب طبيعي، ماندگار و پايدار کنند اما بايد توجه داشته باشند که ماندگاري طبيعت براي نسل امروز و نسل هاي آينده نيازمند رعايت مسائل زيست محيطي است.

امام جمعه شهر اردل گفت: طبيعت و منابع طبيعي سرمايه هاي ملي هستند که حفاظت و حراست از آن ها وظيفه همگاني وماموريتي براي همگان است لذا بايد در روز 13 فروردین مراقب طبيعت باشيم.

بهرامي بيان کرد:مسئولان، بزرگان و شخصيت هاي اجتماعي همواره بر حفظ عرصه هاي طبيعي سفارش و توصيه کرده اند اما آنچه بايد تقويت شود موضوع همکاري عمومي براي اين امر است چرا که بعضي از افراد جامعه ناآگاهانه و يا با هدف هاي شخصي اين سفارشات را مورد بي توجهي قرار داده و به پايه هاي اصلي جامعه آسيب زده اند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۵۵:۱۱

2 Apr 2021