۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۷۰۷۰
امام جمعه فارسان؛

۱۲ فروردين روز فروپاشی حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت است

امام جمعه فارسان گفت: ۱۲ فروردين ۱۳۵۸ را بايد زنده نگه‌داشت، روزى که کنگره‌هاي قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتى فرود ريخت، سلطه شيطاني براي هميشه رخت بربست و حکومت مستضعفين جانشين آن شد.
۱۲ فروردين روز فروپاشی حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت است
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: انتخابات 12 فروردين‌ماه سال 1358 كه بنا به تدبير و دورانديشي امام خميني (ره) برگزار شد، باعث استقرار نظام مبتني بر احكام ديني در كشور شد.
 
وي ادامه داد: اين تدبير رهبر كبير انقلاب اسلامي و برگزاري باشكوه و بي‌نظير انتخابات در روز 12 فروردين سال 58 بي‌ترديد يكي از وجوه تمايز و برتري انقلاب اسلامي ايران با ساير انقلاب‌هاي دنيا محسوب مي‌شود.
 
امام جمعه فارسان بيان داشت: در 12 فروردين ۱۳۵۸، مبارزات چندين ساله مردم انقلابي ايران که شعار استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي مي‌دادند به ثمر نشست، مردم در يک همه‌پرسي پرشور و حماسي در روزهاي دهم و يازدهم فروردين شرکت کردند و نتيجه‌اش اين شد که بیش از ۹۸ درصد مردم ايران قاطعانه به «جمهورى اسلامى» رأي آرى دادند.
 
ملک پور ادامه داد: امام راحل به مناسبت اين روز چنين پيام دادند: «صبحگاه ۱۲ فروردين که روز نخستين حکومت الله است از بزرگ اعياد ملى و مذهبى ماست و ملت ما بايد اين روز بزرگ را عيد بگيرند و زنده نگه‌دارند. روزى که کنگره‌هاي قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتى فرود ريخت و سلطه شيطاني براي هميشه رخت بربست و حکومت مستضعفين جانشين آن گرديد.»

وی گفت: بعد مي‌بينيد که تازگي‌ها يک عده‌اي تلاش مي‌کنند و هزينه مي‌کنند و ذهن‌ها را برمي‌گردانند و آماده مي‌کنند که طاغوت دوباره زنده شود.
 
 امام جمعه فارسان تصريح کرد: براي به ثمر رسيدن اين شعار و به دست آمدن و حفظ استقلال و آزادي چه زحمت‌ها و زندان‌ها و شکنجه‌ها که به جان خريده نشد و چه خون‌هاي پاکي که ريخته نشد؛ چون اين نظام و انقلاب مردمي است هر جا که دشمن قصد سوئي داشته باشد، ملت بزرگ ایران تا پاي جان از آن حفاظت و حراست مي‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۰۰:۰۸

1 Apr 2021