۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۷۰۶۷
از ظهر امروز؛

ورود به شهرستان سامان ممنوع/ با متخلفان برخورد می‌شود

فرماندار شهرستان سامان گفت: از امروز ساعت دوازده ظهر مسیرهای منتهی به شهرستان سامان به‌صورت کامل محدود می‌شود.
ورود به شهرستان سامان ممنوع/ با متخلفان برخورد می‌شود
کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در طی جلسات متفاوت اتخاذ شد، از امروز ساعت دوازده ظهر مسیرهای منتهی به شهرستان سامان به‌صورت کامل محدود می‌شود.

وی افزود: مسیرهای از سمت استان اصفهان شامل شهرستان چادگان، تیران و لنجان کنترل شده و تردد از این محورها محدودیت دارد.

فرماندار شهرستان سامان ادامه داد: از امروز از سمت شهرکرد و بن به سمت شهرستان سامان امکان تردد وجود نخواهد داشت، میدان زاینده‌رود چالشتر، کنارگذر شمالی شهرکرد و مسیر بن به سمت امام‌زاده باباپیراحمد همگی کنترل و از ورود افراد غیربومی ممانعت خواهد شد.

اکبریان به شهروندان شهرستان سامان توصیه کرد امروز و فردا رفت و آمدی نداشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه فردا روز طبیعت در شهرستان سامان نداریم، اضافه کرد: آن دست از افراد غیربومی که از امروز صبح وارد این شهرستان شده‌اند یا اینکه از مسیرهای فرعی آمده باشند مشمول جریمه 500 هزار تومانی شده و به خارج از شهرستان هدایت می‌شوند.

فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان سامان بالا رفته و این نگران‌کننده است لذا به جهت حفظ سلامت مردم مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم.

اکبریان با بیان اینکه حتی شهروندان بومی شهرستان سامان نیز طی امروز و فردا در باغ‌های خود حضور نخواهند یافت، تأکید کرد: بنابراین حضور دیگر افراد از سایر نقاط چهارمحال و بختیاری که در این شهرستان باغ دارند هم شامل محدودیت است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۶:۱۵

1 Apr 2021