۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۶۶
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وقوع بارش‌های رگباری، وقوع رعد و برق و وزش باد شدید طی روزهای آینده در این استان خبر داد.
پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: تا اوایل روز شنبه با عبور امواجی از فراز منطقه به‌تناوب در برخی نقاط استان به‌ویژه نیمه غربی و ارتفاعات بارش‌های رگباری گاهی رعد و برق را خواهیم داشت.

وی افزود: در اغلب نقاط چهارمحال و بختیاری از امروز بعدازظهر و به‌خصوص برای روز جمعه و شنبه وزش باد شدید را انتظار داریم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین با توجه به افزایش سرعت وزش باد در سطح منطقه وقوع گرد و غبار از دیروز و تا روز جمعه در برخی ساعات موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان شده و می‌شود.

چراغ‌پور عنوان کرد: برای صبح روز یکشنبه تا سه‌شنبه کاهش دما و رخداد دماهای زیر صفر را در سطح چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سامانه بارشی مستقر در سطح چهارمحال و بختیاری سامانه بارشی قوی نخواهد بود ولی به هر حال چون بارش‌های بهاری و رگباری دارد و ممکن است به‌صورت نقطه‌ای اتفاق بیفتد لذا به همه هم‌استانی‌ها مخصوصاً در نیمه غربی استان توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و یا اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۱۹:۰۴

1 Apr 2021