۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۷۰۶۴
مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

پذیرش بیش از ۱۳۰۰۰ مراجعه‌کننده در اورژانس چهارمحال و بختیاری

مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کل مراجعین به اورژانس‌های بیمارستانی این استان در روزهای نخستین سال ۱۳ هزار و ۷۴۶ مورد بوده است.
پذیرش بیش از ۱۳۰۰۰ مراجعه‌کننده در اورژانس چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر محمد حیدری مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: کل مراجعین به اورژانس‌های بیمارستانی ۱۳ هزار و ۷۴۶ مورد بوده است.
 
وی با اشاره به آمار روزانه بازدیدهای مدیریتی و کارشناسی از واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و مراکز غیردانشگاهی بیان داشت: تعداد بازدیدها از اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی ۹۱ مورد، تعداد بازدید از مراکز درمانی ۳۰ مورد، مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز مدیریت عملیات ۹۵ مورد و تعداد بازدیدها از کلینیک و درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها ۲۷ مورد بوده است.

حیدری با اشاره به عملکرد حوزه معاونت بهداشتی پرداخت ادامه داد: تعداد کل بازرسی ها از مراکز اقامتی (هتل، متل، مهمانسرا ، مهمانپذیر و ...) ۱۱۰ مورد و تعداد کل مراکز اقامتی معرفی شده به مراجع قضایی ۲ مورد بوده است.

وی ادامه داد: تعداد کل جایگاه‌های سوخت بازرسی شده و معرفی شده به مراجع قضایی به ترتیب ۹۹ و ۲۲مورد بوده است.

مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تعداد کل بازرسی های پایانه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری (اتوبوس، راه آهن، فرودگاه، کشتیرانی و...) را ۴۲ مورد اعلام کرد.

حیدری یادآور شد: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی بازرسی شده را ۳۰۰۲ مورد و تعداد کل مراکز معرفی شده به مراجع قضایی را ۹۹ و تعداد کل مراکز پلمپ شده را پنج مورد اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در هشت روز نخست سال ۱۴۰۰، ۷۹۹ مورد بازرسی از اماکن عمومی انجام و تعداد کل اماکن عمومی معرفی شده به مراجع قضایی ۱۳ مورد بوده است.

حیدری تعداد اماکن عمومی پلمپ شده را ۱۰ مورد و تعداد کل بازرسی های انجام شده را ۳۷۶۴ مورد اعلام کرد.

وی، در ادامه از معرفی ۱۲۵ مورد به مراجع قضایی و پلمپ ۵ مورد واحد متخلف خبر داد و افزود: طی این مدت، ۲۰۰۷.۲ کیلوگرم/ لیتر مواد فاسد، کشف و معدوم شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۴۳:۲۰

31 Mar 2021