۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۷۰۵۸
با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)؛

اجرای سومین مرحله ی کمک‌های مؤمنانه در بازفت

سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
اجرای سومین مرحله ی کمک‌های مؤمنانه در بازفت
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: به مناسبت سال جدید و اعیاد شعبانیه، در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

سردار علی محمد اکبری، تأمین بخشی از نیازمندی های مردم در بخش معیشتی وبهداشتی را از اهداف توزیع بسته های حمایتی در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا توسط مجموعه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری، کمک های خیران و نهاد‌های حمایتی، تاکنون ۱۰۱ میلیارد تومان کمک‌های مؤمنانه جمع آوری و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  در پایان از خیرین و مردم نیکوکار و سخاوتمند استان چهارمحال و بختیاری خواست تا کمک های خود را از طریق نواحی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد و دفاتر ائمه جمعه شهرستان ها در اختیار ستاد قرارگاه شهید سلیمانی قرار دهند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا برسد.

گفتنی است؛ در این برنامه خداپسندانه مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از جهادگران بسیجی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۸:۴۰

30 Mar 2021